Végre egy komolyabb előzetes is napvilágra került a Gears of War folytatásával kapcsolatban: a friss információkat a GameInformer szállította.
Végre egy komolyabb előzetes is napvilágra került a Gears of War folytatásával kapcsolatban: a friss információkat a GameInformer szállította.
A GDC-s prezentációból és néhány gyors nyilatkozatból mindössze annyit tudtunk meg, hogy a Gears of War 2 alatt az Unreal Engine 3 egy alaposan továbbfejlesztett változata fog dübörögni, mely akár több száz karaktert is meg tud jeleníteni: köztük nagyobbakat is, az egyik szinkronszínész elmondása szerint Brumak kispályás pandabébi lesz az új szörnyekhez képest.
A második részben előtérbe kerülnek a földalatti helyszínek, több lesz az elágazás, vagyis a Locust elleni harcban többször kényszerülünk majd elválni bajtársainktól, mint eddig. Négy új szereplővel számolhatunk: először mutatkozik be majd Tai Kaliso, a COG erők vezetője, Chairman Prescott, Dizzy, egy új jármű sofőrje illetve Dom felesége, Maria Santiago, aki narrátorként lesz jelen. Az említett elágazások nehézségi szintje külön-külön lesz állítható a kooperatív játékban, a fedezék-rendszer több védelmet biztosít majd, valamint lesznek - szinte kötelező módon - új achievementek, fegyverek, illetve megjelennek a láncfűrészes párbajok és a háttérsztorit összegző War Journal is.
A GDC-s prezentációból és néhány gyors nyilatkozatból mindössze annyit tudtunk meg, hogy a Gears of War 2 alatt az Unreal Engine 3 egy alaposan továbbfejlesztett változata fog dübörögni, mely akár több száz karaktert is meg tud jeleníteni: köztük nagyobbakat is, az egyik szinkronszínész elmondása szerint Brumak kispályás pandabébi lesz az új szörnyekhez képest.
A második részben előtérbe kerülnek a földalatti helyszínek, több lesz az elágazás, vagyis a Locust elleni harcban többször kényszerülünk majd elválni bajtársainktól, mint eddig. Négy új szereplővel számolhatunk: először mutatkozik be majd Tai Kaliso, a COG erők vezetője, Chairman Prescott, Dizzy, egy új jármű sofőrje illetve Dom felesége, Maria Santiago, aki narrátorként lesz jelen. Az említett elágazások nehézségi szintje külön-külön lesz állítható a kooperatív játékban, a fedezék-rendszer több védelmet biztosít majd, valamint lesznek - szinte kötelező módon - új achievementek, fegyverek, illetve megjelennek a láncfűrészes párbajok és a háttérsztorit összegző War Journal is.
Muszáj lessz majd láncfűrészel harcolni pl egy mini boss nál?
Ide vele.Remélem ezuttal xbox-ra is kijön magyar felírattal.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.