Hatalmas érdeklődés övezi a játékot Koreában, ezt bizonyítja a fantasztikusan induló beta tesztelés is, ugyanis a rajongók elárasztották a szervereket már az első napon.
Hatalmas érdeklődés övezi a játékot Koreában, ezt bizonyítja a fantasztikusan induló beta tesztelés is, ugyanis a rajongók elárasztották a szervereket már az első napon.
Az NCSoft gondozásában már rengeteg fantasztikus játékot kaptunk, s ilyen lesz az Aion is. A beta tesztelés első napján megrohamozták a rajongók a szervereket, s kedd óta már több, mint 170 000 játékos kalandozik a veszélyekkel és varázslatos lényekkel teli világban. Koreában az eddigi legjobban rajtoló MMO az Aion, ám sajnos az európai megjelenésről, valamint a beta teszt kezdetéről még nincs semmilyen információnk, ám a koreai adatok bíztatóan hangzanak. Reméljük vaóban ennyire jóra sikerült a játék, s a következő esztendő folyamán mi is belevethetjük magunkat a kalandokba.
Az NCSoft gondozásában már rengeteg fantasztikus játékot kaptunk, s ilyen lesz az Aion is. A beta tesztelés első napján megrohamozták a rajongók a szervereket, s kedd óta már több, mint 170 000 játékos kalandozik a veszélyekkel és varázslatos lényekkel teli világban. Koreában az eddigi legjobban rajtoló MMO az Aion, ám sajnos az európai megjelenésről, valamint a beta teszt kezdetéről még nincs semmilyen információnk, ám a koreai adatok bíztatóan hangzanak. Reméljük vaóban ennyire jóra sikerült a játék, s a következő esztendő folyamán mi is belevethetjük magunkat a kalandokba.
További információ a magyar rajongói oldalon található:
Aionhun.hu
Aionhun.hu
Mindenesetre a kezdés bíztató!
Az alap nem új, de mindegyik tartalmi rész tovább lett fejlesztve/gondolva, úgy lettek kibővítve ezek a dolgok, hogy a piacon lévő (vagy jövőbeni) játékokat nézve ezek egyedi megoldásnak számítanak.
Lehet nem korszakalkotó, totálisan új koncepción alapuló dolgok, amiket Xenon_prime leírt (azért lehetne pár olyan dolgot említeni a játékból, ami ide tartozhat), ettől függetlenül ilyen szinten megalkotva ezeket a dolgokat még sehol máshol nem láthattuk.
Legjobban egy példával lehetne szemléltetni:
Autók is általában hasonló alkatrészekből állnak össze, de azért egy Suzuki és egy Ferrari között van pár igen nagy különbség...
pontazert m,ert koreaban van asok kocka, sokan jatszanak vele, nem bukhat akkorát
Alapkoncepciót meg naon nehéz változtatni, ilyen az mmo, teljesen nem lehet mást alkotni. És ha lenne is elég 5letük egy ilyen megvalósítására túl kockázatos lenne nekik megvalósítani, mivel elbukhat az egész ezért is követik a jól bevált recepteket.
2. dolog egy kis ízelítő: a repülés (bár ezt te is tudtad már :)), kombórendszer, karakteregyediség (ezer csúzska és beállítás segít a karaktergeneráláskor + a cuccok statjait is hihetetlen részletesen variálhatod), harci pozíció (felszerelésed megváltozik, vagy a színét megváltoztatja ha ilyen pozícióba kerül), abyss ahol még a dungeonokban is meglephet a másik frakció...
nem akarom a fórumot teliírni, a sok apróság miatt ennyire jó ez a játék, mint ahogy mondani szokás sok kicsi (bár vannak nagyobb újítások is) sokra megy! És még nem említettem a grafot és az olyan skilleket amiktől az ember tátva marad (megfogod az ellent és a földhöz vágod amit kísér egy óriási csattanás is vagy az önmagát megsokszorosító íjász)
Egyszerűen minden FUN a játékban, ÉLVEZETES játszani vele. Nem is tudom melyik játék volt utoljára olyan, ami valamilyen módon ezt tudta kínálni az embereknek.
A koreai nagy játékokkal az a "baj", hogy ott szinte csak MMO van, ott ez olyan tömeg cikk, mint nálunk a valóság showk - és talán minőségben is hasonlók. A legtöbb egy kaptafára épül, de ez manapság minden MMO-ra igaz, ami ebből megpróbál kilépni - pl. Tabula Rasa - az megbukik.
Szerintem nem questek, háttársztori vagy harcrendszer terén kéne alakítgatni az MMO-kat, hanem alapkoncepcióban. Jómagam nem egy MMOt próbáltam, de az 5-10 szint után mind egyhangúvá és monotonná válik.
Jövőre jöhet a menet :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.