A Cryteknek az idei GDC nagyban arról szólt, hogy az új, konzolokra is elérhető motorjukat bemutatják a nagyközönségnek, de azért volt szó másról is.
A Cryteknek az idei GDC nagyban arról szólt, hogy az új, konzolokra is elérhető motorjukat bemutatják a nagyközönségnek, de azért volt szó másról is.
A CryEngine 3.0 bemutatója mellett Bernd Diemer és még fejlesztők is nyilatkoztak az új motorról, és hogy mit hoz a jövő. Bernd Diemer, volt német média művész és a Crysis sorozat producere előadást tartott "Crysis Warhead Postmortem: Blowing Stuff Up" név alatt, és azokat az ötleteket, újdonságokat fedte fel, amik bizonyos okoknál fogva nem kerültek bele a végleges játékba. Ilyen volt az időlassítási képesség ,amit szimplán CryTime-nak kereszteltek a fejlesztés alatt és annyiból állt, hogy mikor a nanoruha segítségével a levegőbe kerültünk, a CryTime segítségével lassíthattuk volna az időt ,hogy jobb lövéseket tudjunk leadni ellenfeleinkre. Az ötlet hamar el lett vetve, mivel a Crysis játékmenete a gyorsabb taktikát ,alkalmazkodást követelő nanoruha körül forog, és ez a képesség nagyban lassított volna a játékmeneten. Bernd szerint az ötlet elvetésében az is segített, hogy lassítva a motor kisebb hibáit könnyebben észre lehetett volna venni. A másik elvetett dolog egy hatalmas vízalatti pálya volt, mely az Abyss néven futott. Hatalmas vízalatti terület, elsüllyedt hajóroncsokkal, cápákkal tarkítva. A gondot éppen ez okozta mivel az úszás megint csak elég lassú dolog, ami ismételten a játékmenet minőségét ronthatta volna, és mivel úszás közben nem lehet fegyvert rántani, hamar végeztek volna velünk a vízalatti ragadozók.
A CryEngine 3.0 bemutatója mellett Bernd Diemer és még fejlesztők is nyilatkoztak az új motorról, és hogy mit hoz a jövő. Bernd Diemer, volt német média művész és a Crysis sorozat producere előadást tartott "Crysis Warhead Postmortem: Blowing Stuff Up" név alatt, és azokat az ötleteket, újdonságokat fedte fel, amik bizonyos okoknál fogva nem kerültek bele a végleges játékba. Ilyen volt az időlassítási képesség ,amit szimplán CryTime-nak kereszteltek a fejlesztés alatt és annyiból állt, hogy mikor a nanoruha segítségével a levegőbe kerültünk, a CryTime segítségével lassíthattuk volna az időt ,hogy jobb lövéseket tudjunk leadni ellenfeleinkre. Az ötlet hamar el lett vetve, mivel a Crysis játékmenete a gyorsabb taktikát ,alkalmazkodást követelő nanoruha körül forog, és ez a képesség nagyban lassított volna a játékmeneten. Bernd szerint az ötlet elvetésében az is segített, hogy lassítva a motor kisebb hibáit könnyebben észre lehetett volna venni. A másik elvetett dolog egy hatalmas vízalatti pálya volt, mely az Abyss néven futott. Hatalmas vízalatti terület, elsüllyedt hajóroncsokkal, cápákkal tarkítva. A gondot éppen ez okozta mivel az úszás megint csak elég lassú dolog, ami ismételten a játékmenet minőségét ronthatta volna, és mivel úszás közben nem lehet fegyvert rántani, hamar végeztek volna velünk a vízalatti ragadozók.
http://www.youtube.com/watch?v=bierbLFX8e8&feature=channel_page&fmt=22
a lassítás helyett kell a vért többi tulajdonságát használni, meg sztem ha belerakták volna, erősen F.E.A.R. szagú lett volna a dolog... (gondolom én, lehet vitatkozni)
5# ez nekem is tetszik, sztem jobban meg lehetett volna oldani, mint a cápás úszkálóst :D
Ha esetleg lenne pár olyan fegyver a játékban amivel lehet vízalatt lőni..
Megpersze a gyors úszás.. áhh kár.
Volt olyan is aminek értelme is volt és időhiányában maradt ki? :D
Mert nem értem miért tart valaki előadást arról hogy kitaláltak oda nem illő dolgokat és ezeket hogy-hogynem kivették.
Mondjuk fura, mert mikor vízalattit említett és még nem olvastam tovább, átfutott az agyamon egy vízalatti labor, kísérleti klinika, egykét leláncolt kibelezett ÉLIEN-nel... ami fitoktatva a játék motorját a végén felrobban. Persze nem csak úgy vízalatti pukk-pukk. Szépen mikor Pszihó kijutott volna a partra akkor egy kis villanás az öböl mélyéről és jó magasra csapta volna a vizet.
Egyébként voltak videók erről,az egyik srác mondta az Incrysis-on hogy volt egy shaky-cam felvétel Tube-on,de gondolom már letörölték :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.