Szombaton jelent meg a PC Jeux legfrissebb száma, amelyben egy komolyabb előzetes formájában olvashattunk az új Command & Conquer játékról.
Szombaton jelent meg a PC Jeux legfrissebb száma, amelyben egy komolyabb előzetes formájában olvashattunk az új Command & Conquer játékról.
Szegényes francia-tudásunknak hála megtudtunk ezt-azt a negyedik résszel kapcsolatban, így a magazin nem csupán látnivalókkal, de új információkkal is szolgált. A Command & Conquer 4 sztorija szerint Kane kétségbeesésében keresi fel a GDI-t, miután maga sem tud mit kezdeni a Tiberium terjedésével. Az energiában gazdag anyag terjedésének szabályozására létrehozzák a Tiberium Network Controlt, ám miután egyik fél sem elégedett maradéktalanul a megegyezéssel, újfent háborúra kerül sor. Természetesen a C&C-sorozat védjegyének számító FMV-k nem maradnak ki, ám ezúttal sokkal kevesebbet szövegelnek majd a főszereplők, inkább az akción lesz a hangsúly - ezzel együtt maga a hangulat is keményebb lesz, s bár az általunk alakított karakter fontos szerepet kap a sztoriban, az FMV-kben továbbra is belső szemszögből láthatunk majd mindent.
Korábban már szó esett a játék fő új egységéről, a Crawlerről, most pedig többet is megtudtunk leendő, mozgatható bázisunkról. A Crawlerekben előállítható lesz minden egység, s azokhoz hasonlóan fejleszthetők lesznek ők is. Az elvesztett Crawlerek rögtön pótlásra kerülnek, s magunk választhatjuk ki, hogy támadó, védelmi vagy mérnöki célokra szánjuk-e a járgányt. A Tiberiumot finomítókban gyűjthetjük majd, amelyeket előre meghatározott helyeken állíthat fel a játékos, aki egyébként minden egy- és többjátékos módban játszott meccs után tapasztalati pontokat kap, amelyek új technológiák vásárlására használhatók fel. Végül nem megerősített hír, de állítólag olajfúrótornyokat is állíthatunk majd, amelyekkel másodlagos energiaforrásként olajat nyerhetünk a föld mélyéről - a továbbiakban beszéljenek a képek.
Szegényes francia-tudásunknak hála megtudtunk ezt-azt a negyedik résszel kapcsolatban, így a magazin nem csupán látnivalókkal, de új információkkal is szolgált. A Command & Conquer 4 sztorija szerint Kane kétségbeesésében keresi fel a GDI-t, miután maga sem tud mit kezdeni a Tiberium terjedésével. Az energiában gazdag anyag terjedésének szabályozására létrehozzák a Tiberium Network Controlt, ám miután egyik fél sem elégedett maradéktalanul a megegyezéssel, újfent háborúra kerül sor. Természetesen a C&C-sorozat védjegyének számító FMV-k nem maradnak ki, ám ezúttal sokkal kevesebbet szövegelnek majd a főszereplők, inkább az akción lesz a hangsúly - ezzel együtt maga a hangulat is keményebb lesz, s bár az általunk alakított karakter fontos szerepet kap a sztoriban, az FMV-kben továbbra is belső szemszögből láthatunk majd mindent.
Korábban már szó esett a játék fő új egységéről, a Crawlerről, most pedig többet is megtudtunk leendő, mozgatható bázisunkról. A Crawlerekben előállítható lesz minden egység, s azokhoz hasonlóan fejleszthetők lesznek ők is. Az elvesztett Crawlerek rögtön pótlásra kerülnek, s magunk választhatjuk ki, hogy támadó, védelmi vagy mérnöki célokra szánjuk-e a járgányt. A Tiberiumot finomítókban gyűjthetjük majd, amelyeket előre meghatározott helyeken állíthat fel a játékos, aki egyébként minden egy- és többjátékos módban játszott meccs után tapasztalati pontokat kap, amelyek új technológiák vásárlására használhatók fel. Végül nem megerősített hír, de állítólag olajfúrótornyokat is állíthatunk majd, amelyekkel másodlagos energiaforrásként olajat nyerhetünk a föld mélyéről - a továbbiakban beszéljenek a képek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.