Az Iwata Asks egy időszakosan megjelenő interjúsorozat, melyben a Nintendo ismert arcai beszélgetnek cégük, konzoljaik és játékaik múltjáról, jelenéről és jövőjéről. Ezúttal a Punch-Out!!-széria volt terítéken. A Punch-Out!! ugyan meg sem közelíti a Fight Night nyújtotta élethű játékélményt, zsenialitása viszont nem is ebben rejlik, hanem egyedi, megmosolyogtató stílusában. Először 1984-ben találkozhattunk vele a játéktermekben, míg otthonainkban 1987-be költözött be, NES platformon.
A játék dizájnere, Makoto Wada először ismerte el, hogy a NES-verzióban Mario Miyamato engedélye nélkül szerepelt, mint bíró, nem véletlen, hogy kinézetében picit elütött az eredeti figurától. Sokkal érdekesebb viszont, hogy Wada egy 22 éves játékbeli trükkről is lerántotta a leplet! A játék az ütések helyzettől függően lesznek hatásosak, erről a program általában tájékoztatotta is a játékost. Arról viszont senki nem tudott, hogy Bald Bull ellen küzdve a közönség jobboldalán látható fény felvillanásának pillanatában ütve megsemmisítő csapást vihetünk végbe - ismétlem: erre senki nem jött rá, immáron 22 éve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.