Összeszűrte a levet a 2K és az NVidia. Az együttműködés az új Mafiát is érinti, mely így támogatja majd a PhysX, APEX és 3D Vision technológiákat - írja a Mafia2.hu.
Összeszűrte a levet a 2K és az NVidia. Az együttműködés az új Mafiát is érinti, mely így támogatja majd a PhysX, APEX és 3D Vision technológiákat - írja a Mafia2.hu.
A PhysX névre keresztelt motorról az terjedt el, hogy ez csupán egy PC-s adalék, konzolok nem tudják használni - nos ez tévedés. A motor számára lényegtelen, hogy Xbox 360-on, PS3-on vagy PC-n fut, mind a konzolok, mind pedig az asztali gép ugyanolyan mértékben tudja használni, mivel ez csak az interakciókat teszi bele a játékba.
Az APEX technológia már egészen más történet. Egyedül a PC számára lesz elérhető és két, a realizmushoz elengedhetetlen pluszt kölcsönöz a játéknak. De nem szabad elfeledkezni a triumvirátus harmadik tagjáról sem, a szintén csak számítógépekre elérhető 3D Visionről. Itt azonban ahhoz, hogy fusson a technológia, és lássunk is belőle valamit, nem elég azt mondani, hogy “mukodj”, bizony már kell egy Nvidia által fejlesztett 3D-s szemüveg, és egy 3D-s megjelenítésre alkalmas monitor is.
A PhysX névre keresztelt motorról az terjedt el, hogy ez csupán egy PC-s adalék, konzolok nem tudják használni - nos ez tévedés. A motor számára lényegtelen, hogy Xbox 360-on, PS3-on vagy PC-n fut, mind a konzolok, mind pedig az asztali gép ugyanolyan mértékben tudja használni, mivel ez csak az interakciókat teszi bele a játékba.
Az APEX technológia már egészen más történet. Egyedül a PC számára lesz elérhető és két, a realizmushoz elengedhetetlen pluszt kölcsönöz a játéknak. De nem szabad elfeledkezni a triumvirátus harmadik tagjáról sem, a szintén csak számítógépekre elérhető 3D Visionről. Itt azonban ahhoz, hogy fusson a technológia, és lássunk is belőle valamit, nem elég azt mondani, hogy “mukodj”, bizony már kell egy Nvidia által fejlesztett 3D-s szemüveg, és egy 3D-s megjelenítésre alkalmas monitor is.
A PhysX meg nyílt, az APEX-et meg gondolom kivették a PhysX alól, hogy architektúra független legyen, mivel az nV-nek nem érdeke, hogy Radeon-ra optimalizáljon.
abban is igazad van, hogy a physx által jelenleg nyújtott fizika inkább minimális látványelem, mintsem egy a játék tekintetében fontos tényező (bfbc2 teljesen jó példa erre)
Az a baj ezzel a rendszerrel hogy jóformán nulla amit hozzátesz a játékélményhez pont a zártsága miatt. Az a pár bónusz porfelhő nem igazán hat meg. Ha procin normálisan futna és tényleg komolyan befolyásolna akármit is mint pl. Havoc a BFBC2-ben akkor lenne értelme. Ne effekteket varázsoljon a képernyőre hanem ténylegesen a fizikára költse az erőforrást. Ageila annó elég gyenge viz/ruha szimulációval demózta a technológiát 4 éve. Azóta is azon a szinten van. Attól tartok hogy itt is kimerül majd annyiban mint a Batman vagy ME esetében...
http://www.tomshardware.co.uk/forum/282874-15-8600gt-512mb-physx-dedicated
az itt leírtak szerint mennie kéne, új driverrel is (link a linkben :))
Dehát ,amig kivagyok zárva a rendszerből,csak azért mert Atis vagyok ,addig ez nemnyerő..
erőltetés az lenne, ha azt mondanák: ahhoz hogy legyen ez vagy az, adott engine kell. tehát a mafia pl gta engine-t kéne, hogy licenszeljen, valamint sokkal többet nem tudna, csak ha a meglévő engine-t átírnák, bővítenék. sok esetben ez nehezebb, mint a saját engine. ők saját engine-t választottak.
a képek alapján ezt nem is bánom, sőt! :)
Az Aegia fejlesztette, őket felvásárolta az Nvidia, és azt csinálnak vele amit akarnak.
nekem ez axióma, ezért nehéz magyarázni. Olyan mintha azt kérdeznéd, mi az a fantasztikus?
:)
Mi ebben a tévedés?? Egy példa csak: Batman: Arkham Asylum. PC-n volt PhysX, konzolon meg nem. Igaz, hogy pc-n se volt sok értelme. De furcsának találnám, ha az ATI-s xbox-omon physx-es dolgokat látnék.
Amúgy meg a törmelék meg hasonló dolgok nem csak a PhysX tudja, hanem több szoftveres megoldás is van fejlett fizikai szimulációra. Lásd pl: Havoc, CryEngine
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.