Egy kiegészítő, és pár DLC után a Bioware nem ül sokat a babárjain. Bejelentették a Dragon Age folytatását, augusztusban jön is az első trailer.
A Bioware a mai napon elhintette az első infómorzsókat a Dragon Age II-vel kapcsolatban, s az első előzetest is beígérték, mely augusztus 17-én fut majd be.
A szűkszavú közlemény szerint a sztori egy teljesen más kontinensen (vagy Ferelden egészen más részén) fog játszódni, s egyelőre úgy tűnik, hogy nem menthetjük át főhősünket az első részből, hanem egy friss karakter indítására leszünk kényszerítve.
A szűkszavú közlemény szerint a sztori egy teljesen más kontinensen (vagy Ferelden egészen más részén) fog játszódni, s egyelőre úgy tűnik, hogy nem menthetjük át főhősünket az első részből, hanem egy friss karakter indítására leszünk kényszerítve.
Az új főszereplőnek lepukkant, menekült státuszból kénytelen felküzdeni magát igazi vezérré, hogy megvédje a vidéket.
Frissítés: A fejlesztők megerősítették, hogy a Mass Effect-féle Commander Shepardhoz hasonlóan a Dragon Age II főkarakterének neve fix és megváltoztathatatlan lesz. Hawke tényleg a lehető leglepukkantabb élethelyzetből indul, s a tíz évet felölelő epikus történet végére a világ legfontosabb hősévé válik. A Bioware ezt is a komolyabb sztori érdekében teszi, ígéretük szerint minden eddiginél keményebb morális döntéseket kell majd hoznunk.
A fix névnek köszönhetően az NPC-k a nevén tudják nevezni karakterünket,, ráadásul most nem lesz többféle eredet (origin), karakterünk mindenképp ugyanabból az előre meghatározott helyzetből indul. Viszont Mass Effecthez hasonlóan készíthetünk belőle női, vagy férfi verziót is.
A helyzet egyelőre felemás reakciókat váltott ki a rajongókból: valakinek tetszikk a Shepard-stílusú megközelítés a konkrét névvel és előtörténettel, valakinek viszont hiányzik a teljesen testreszabható főszereplő.
Megjelenés: 2011. márciusában, PC, X360 és PS3 platformokon.
Frissítés: A fejlesztők megerősítették, hogy a Mass Effect-féle Commander Shepardhoz hasonlóan a Dragon Age II főkarakterének neve fix és megváltoztathatatlan lesz. Hawke tényleg a lehető leglepukkantabb élethelyzetből indul, s a tíz évet felölelő epikus történet végére a világ legfontosabb hősévé válik. A Bioware ezt is a komolyabb sztori érdekében teszi, ígéretük szerint minden eddiginél keményebb morális döntéseket kell majd hoznunk.
A fix névnek köszönhetően az NPC-k a nevén tudják nevezni karakterünket,, ráadásul most nem lesz többféle eredet (origin), karakterünk mindenképp ugyanabból az előre meghatározott helyzetből indul. Viszont Mass Effecthez hasonlóan készíthetünk belőle női, vagy férfi verziót is.
A helyzet egyelőre felemás reakciókat váltott ki a rajongókból: valakinek tetszikk a Shepard-stílusú megközelítés a konkrét névvel és előtörténettel, valakinek viszont hiányzik a teljesen testreszabható főszereplő.
Megjelenés: 2011. márciusában, PC, X360 és PS3 platformokon.
U.I.: Lehetséges hogy azért ilyen sikeres a ME, mert egy nő az egész project vezetője?
http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-2-dated
FAIL
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.