"A Heavy Rain megváltoztatta az életemet" - az AC producere, Jean-Francois Boivin nyilatkozta ezt nemrégiben, szerinte a játékok és a filmek egyesülnek.
"A Heavy Rain megváltoztatta az életemet" - a Ubisoftnál magas beosztást betöltő Jean-Francois Boivin nyilatkozta ezt nemrégiben, szerinte a játékok és a filmek egyesülnek. A Producer szerint a videojátékok, a filmek és a hasonlók, egyazon médiumon fognak tömörülni. Könnyedén el tud képzelni egy Assassin's Creed filmet a jövőben a mozivásznakon, hasonlóan a Pókemberhez. Csak előveszed a konzolt és olyan, mintha egy filmben lennél.
"Megnézted a Spider-Mant a moziban, otthon ki akarod próbálni a játékot? Ugyanaz a minőség, ugyanaz a dolog." - kis szünetet tart - "Ó imádom ezt a jelenetet, otthon a játékkal fogom újraélni."
A jövőre nézve hatalmas inspirációt szolgáltatott Boivin számára a Quantic Dreams Heavy Rain-e.
"Láttam mit indított el játékvilágban a Heavy Rain, amely, azt kell mondanom, megváltoztatta az életemet!"
Boivin szerint az interaktív szórakoztatás új formája van készülőben, szintén dicsérte a Heavy Rain szerteágazó történetét és a több végződést, ami miatt újra és újra végigjátszotta a történetet. Ha az úriemberen múlik, akkor az Assassin's Creed frencsájz is meríteni fog a Sony kalandjátékából a jövőben. Meglátjuk, hasznára fog-e válni a bővebb filmszerűség.
"Megnézted a Spider-Mant a moziban, otthon ki akarod próbálni a játékot? Ugyanaz a minőség, ugyanaz a dolog." - kis szünetet tart - "Ó imádom ezt a jelenetet, otthon a játékkal fogom újraélni."
A jövőre nézve hatalmas inspirációt szolgáltatott Boivin számára a Quantic Dreams Heavy Rain-e.
"Láttam mit indított el játékvilágban a Heavy Rain, amely, azt kell mondanom, megváltoztatta az életemet!"
Boivin szerint az interaktív szórakoztatás új formája van készülőben, szintén dicsérte a Heavy Rain szerteágazó történetét és a több végződést, ami miatt újra és újra végigjátszotta a történetet. Ha az úriemberen múlik, akkor az Assassin's Creed frencsájz is meríteni fog a Sony kalandjátékából a jövőben. Meglátjuk, hasznára fog-e válni a bővebb filmszerűség.
szerintem meg pont ezt kellene elkerülni. a mai játékokban szinte semmi dolgunk, átvezető animációból áll a játékok 70%-a és a maradékban sincs sok dolgunk. így cseszték el a modern warfare 2-t is
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.