A Kinect Lag a játék hibája, nem a hardveré

  • Írta: zoenn
  • 2010. augusztus 6.
  • Érdekesség
Link másolása
Andrew Oliver, a Blitz Games technológiai vezetője szerint a mozgásérzékelést használó játékoknál tapasztalt késleltetés problémája a programozóktól függ.
Andrew Oliver, a Blitz Games technológiai vezetője szerint a mozgásérzékelést használó játékoknál tapasztalt késleltetés problémája a programozóktól függ. Az utóbbi időben egyre több pletyka kapott szárnyra, hogy a Microsoft Kinect esetében a játékosok mozgása és a képernyőn látható cselekvés nincs összhangban. Az úriember szerint a lag csupán a játék fejlesztőitől függ, nem a hardver korlátaitól. Ugyanakkor megvédte a programozókat, mivel szerinte beletelik egy kis időbe, míg kitapasztalják a lehetőséget és garantáltan késlekedés-mentessé válik a játék.


"Különböző technológiákról van szó. Vannak akik a csontváz rendszert használják és kis időbe telik a megfelelő koordináció kiszámítása. De csak egy pillanatig." - magyarázta Oliver.

"Mások a maszkolást használják, ám láttam pár játékot, mely a lagoktól szenvedett, de igazából ez szoftveres választás volt a fejlesztők részéről."

A Blitz Games fejese szerint folyton új programozási trükköket kell elsajátítani ahhoz, hogy új, gyorsabb, késéstől mentes játékok születhessenek. Oliver szerint, ahogy múlik az idő, úgy tökéletesednek a mozgásérzékelést használó szoftverek. Véleménye szerint a debütkor megjelenő játékok semmik lesznek ahhoz képest amit majd a második és a harmadik generációban láthatunk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...