Az Xbox 360 Kinect részlegének vezető tervezője, Kudo Tsunoda az Eurogamernek nemrégiben azt nyilatkozta, hogy a Kinect működéséért felelős szoftver, a varázslatos 3D-érzékeléssel felvértezett szenzor annyira fejlett, hogy akik a lemásolására törekednek saját, félkész termékük számára, azoknak bizony irtó nehéz dolguk lesz.
"Úgy alkottuk meg a szoftvert, hogy elég nehéz bármit is kihámozni belőle." - mondta Tsunoda. "Van egy nagy előnye a Microsoftnak, hiszen a kutatásért felelős osztályunk szinte páratlan a maga nemében, nem sok más vállalat rendelkezik olyan lehetőséggel, hogy képesek legyenek megoldani rendkívül bonyolult technikai problémákat rövid idő alatt."
"Azt hiszem, ezen problémák megoldása rendkívüli kihívást jelent mások számára. Mire ők már rájönnének egy-két dologra, mi már túl is szárnyaljuk azokat, több mindent hozunk ki a platformból."
A kínai utánzatok és olcsó alternatívák kora lejárt a Microsoft szerint.
Gondolom baromi nehéz lesz hardware-ileg (de szép szó) lemásolni a kínaiaknak és vajon mennyi eredeti őslakos indián dolgozott a software-en ?! :)
alapvetően ha csak nem teszik egy nyitása robbanó dobozba, úgy másolják le mint a sicc :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.