Az Electronic Arts 2005-ben jelentette be, hogy megállapodott Steven Spielberggel, az egyezség keretében pedig három közös játékot fognak piacra dobni. A három közül csak kettőt neveztek meg hivatalosan: a PQRS és az LMNO munkacímen futó projekteket. Mint ismeretes, előbbiből lett az azóta folytatást is kapott Boom Blox Wii-re, míg az LMNO-ról mindig is csak annyit tudtunk, hogy "lesz", mégpedig PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra várható a megjelenése. Azelőtt nem sokkal az EA azt mondta: öt éven belül olyan játékot készítenek, amin a játékosok elsírják magukat - nos, ez lett volna az a játék.
Az LMNO napjainkban játszódott volna, főhősünk, Lincoln a történet elején egy 51-es körzethez hasonló katonai bázison ébred, innen szabadítja ki hirtelen felindulásból Eve-et, a rejtélyes földönkívüli lányt. Innentől veszi kezdetét a kaland, hőseinknek menekülnie kell a kormány ügynökei elől, hogy végül San Franciscóban kössenek ki. A történet alaposan épített volna emberünk és az idegen hölgyike közötti kapcsolatokra, Eve arcvonalait direkt úgy túlozták el a tervezés során, hogy az érzelmek világosan tükröződjenek rajta. Azt nem tudjuk, hogy románc kialakult-e volna közöttük, de az például kiderült volna a játék során, hogy Eve fajtája valójában egykor ember volt, csak az elmúlt több ezer év alatt mutálódtak olyanná, ahogy most kinéznek.
A játék lényege a menekülés, folyamatosan szaladni kellett volna, parkour-királyokat meghazudtoló módon ugrálni ide-oda - mindezt belső nézetből. Időnként befigyelt némi bunyó, amely során Eve végig segítette volna a játékost, ugyanis a hölgyemény nem csak fürgébb, mint az emberek, de bizonyos speciális képességekkel is rendelkezett. Külön érdekesség, hogy Eve nem tud beszélni (sőt Lincoln sem beszélt túl sokat), ezért csak különféle hangokat adott volna ki, ami alapján következtethettünk bizonyos információkra a játékról - ez a fícsör helyettesítette volna a HUD-ot is.
Az LMNO fejlesztését végül leállították: ahogy azt korábban egy EA-fejes elárulta, egy másik játék miatt. Akkor úgy tudtuk, hogy második világháborús címet kapunk, ezért a Saboteurre tippeltünk, most már viszont a napnál is világosabb, hogy a Mirror's Edge miatt kaszálta el a kiadó a játékot. A túlzott hasonlóság csak az egyik ok volt a törlésre (érdekesség, hogy eleinte még a DICE aggódott jobban - nyilván Spielberg miatt), a másik indíték az lehetett, hogy a játék túl ambiciózus volt a kiadónak, túl sok mindent akart megreformálni: az innovatív játékmenet mellett problémás volt, hogy például a fejlesztők többsége eredetileg - bár ez nem volt eldöntött tény - 2-3 órás (!) játékidőt akart úgy, hogy aztán sokszor újra lehessen játszani a játékot. A készítők új standardot akartak felállítani - valószínűleg túl nagy kockázatot látott bennük a kiadó, mert végül az LMNO ment a kukába, és az ő csapatukat építették le szinte teljesen. Kár értük.
Fent néhány képet és egy target render videót láthattok, szintén a 1UP jóvoltából.
Mellesleg Spielberg bácsi lehet,hogy UFO ezért nyúl mindig ehhez a témához :D
Pedig sok ötletett felvonultatott, már ebben a kis vidiben is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.