Persze ha nem kap 3D-támogatást, akkor valószínűleg nem is 3DS-nek hívták volna. Mindenesetre a Nintendo elmondta, hogy eredetileg sem 3D, sem pedig giroszkóp nem szerepelt a tervek között, sőt mindkettő viszonylag későn került bele a végleges termékbe.
A dologról a Nintendo 3DS fejlesztőcsapat menedzsere, Hideki Konno beszélt, aki 2008-ban került a projekthez, de elmondása szerint akkor még szó sem volt arról, hogy 3D-támogatást szeretnének. Szerencsére a szemüveg nélküli 3D-s technológia pont akkor kezdett elérhető közelségbe kerülni, amikor még tudtak komolyan változtatni a kis masina hardverén.
Még ennél is később kerül jött azonban a mozgásérzékelő ötlete, amiről a tavalyi E3 előtt (valamikor júniusban) döntötték el, hogy bele kell kerülnie a végleges gépbe. Konno szerint a hardveres arcok már éppen az utolsó simításokat végezték, amikor Miyamoto összecsődítette az egész bandát, és azt mondta: "Ez még mindig nem elég. Komolyan meg tudjuk változtatni a dolgokat, ha belerakunk még egy giroszkópot."
Ezt követően a csapat összeült egy bemutatóra, ahol kipróbálták, mit tudnak kezdeni a mozgásérzékeléssel, s mivel mindannyian látták, hogy fantasztikus lehetőségek rejlenek benne, végül úgy döntöttek, hogy valahogy beletuszkolják a végleges kézikonzolba.
Szóval eredetileg a 3DS valószínűleg csak a Wii egyfajta miniatürizált, hordozható változata lett volna. Legalábbis ezek alapján nagyon úgy tűnik.
Néha meglepő dolgok derülnek ki a legfrissebb hardverek fejlesztése közben lezajló döntésekről. Azt tudjuk, hogy eredetileg az Xbox 360-ba feleannyi memória került volna, mint amennyit végül kapott, most azonban a Nintendo új kütyüjéről hallottunk néhány apróságot. Például hogy eredetileg 3D sem lett volna benne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.