A CryEngine 3 techdemójában megcsodálhatjuk miként viselkedik a motor szélsőséges időjárás közepette: a technológiát megvásárló stúdiók kezében már javában formálódik tovább az engine, az ő munkájukból láthatunk felvételeket az alábbiakban - egyelőre címek nélkül:
A második videóban a Sandbox szerkesztőfelület képességeit láthatjuk, többek között azt, hogy miként formálódik az adott pálya a kezeink között valós időben. Ráadásul egy időben PC-re és konzolokra is optimalizálhatjuk a végeredményt, és ütős filmszerű átvezetőket is generálhatunk közben játszi könnyedséggel. Pluszban a mesteri fényeffektekről is lehull a lepel.
Talán a megjelenés utáni dx11 patch majd segít valamit...
:D
Maya-val a csávó miért tud úgy riggingelni? :( nekem mindig össze visza nyújtja a csávót :((
Nekem is be kellene már újítanom egy gépre csak nincs rá pénz, eladnám a PS3-at helyette játékokkal kapnék érte kb. 60000-et abból sajna nem jönne ki.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.