A Ninja Gaiden 3 projektvezetőjének kicsit megszaladt a szája az új részben várható hangulattal és a főhős változásaival kapcsolatban. Yosuke Hayashi szerint minden korábbinál jobban előtérbe kívánják tolni Ryu érzéseit, életstílusát, és egyfajta nagyon komor, kemény japán hősként szeretnék bemutatni őt.
Ahhoz, hogy ezt elérjék, először is azt kell megoldaniuk, hogy a játékos érezze a gyilkolás súlyát: "Azt próbáljuk elérni, hogy az emberek átérezzék, milyen érzés megölni, vagy éppenséggel kibelezni valakit. Fontos számunkra, hogy a játékosok megértsék, hogy a brutalitás nem csak a fröcsögő vérről és a végtagokról szól."
Hogy ezt pontosan miként kívánják elérni, arról egyelőre nem beszéltek, de elég keményen hangzik. Ezzel párhuzamosan Hayashi eloszlatta azokat a kételyeket is, miszerint a játék könnyebb lenne. A rajongók számára örömhír: megmarad a Ninja Gaiden legendás nehézsége, de ettől függetlenül úgy próbálják tálalni majd az anyagot, hogy az egy szélesebb réteg számára is élvezhetőbbé váljon.
Végül pedig egy érdekesség: a Ninja Gaiden 3 tartalmazni fog egy - a készítők ígérete szerint - eléggé komplex többjátékos üzemmódot is, de ezt persze egyelőre nem részletezték bővebben.
A Ninja Gaiden 3 nem csak a korábbi játékmenetet változatja meg komolyan, a fejlesztők szerint a főszereplő személye sem marad érintetlenül. Az új Ryu Hayabusha még sötétebb, még komorabb főhős lesz, mint korábban, és előtérbe kerülnek az érzései is, miközben az ellenfelet aprítja.
Kell bele egy választható Casual(Easy) nehézségi szintet is rakni és kész.
Hogy egy kis on is legyen:
Sajnos még nem játszottam egy ninja gaiden-nel sem, de hallomás alapján ez már egész jónak ígérkezik, ha a harcot átgondolják és kap vmi történetet
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.