Unreal Engine 3 - DirectX 11-es finomságok

  • Írta: zoenn
  • 2011. április 6.
  • Hír
Link másolása
Ugye emlékszik mindenki a múlt havi GDC-n bemutatott Samaritan képsorokra, melyben az Unreal Engine legújabb verzióját vehettük szemügyre? Most itt van egy másik, szintén a DirectX 11-gyel elért markáns javulásnak lehetünk tanúi. A next-gen játékok valahogy így fognak kinézni.

A Kotaku magazin tette rá a kezét az Unreal Engine jövőjét bemutató új videóra, amiben még inkább szemügyre vehetjük azokat a funkciókat, amire a motor képes. Különösen a karakterek hajának, a bőrének és a ruhájának megvalósítása kapott egy újabb löketet, de a fényeffektek és a fák lombozata is megnyerőre sikeredett. Mark Rein szerint az új motor igazából, csak a nextgen konzolokon mutat majd jól a távoli jövőben. De vajon mikor?

25.
25.
Split
#24: Mert a ruha mozgatása, az mi? ಠ_ಠ
24.
24.
pechman8
És a fizika? Azzal mi lesz?
23.
23.
wigyory
Basszus! Nem semmi a technológiai fejlődés-ez csúcs! Ezt most komolyan összerakták, én meg csak bámulok ki a fejemből- tudnak a fiúk!
22.
22.
XDannyL
Hát ez qrva jó :D
PS4-et akaroooooook!!! xD
21.
21.
hedzsooo
#20: Van mar ennel tobb ujat mutato, friss vidi is fent az U3-rol a neten. ;-)

Megnezheted pl. itt, ha F.B.-on rajta vagy: http://www.facebook.com/pages/PC-RPG-community/111044738978377
20.
20.
Mortis
A füst és a hulló falevelek láttán azért meghűlt bennem a vér...
18.
18.
dave280
#10: Szerintem az nVidia nem fog elbukni soha. Ha elérik a valósagot akkor jöhet a még fejlettebb 3D. Vagy kitalálnak valami mást, rájuk bízom! :)
17.
17.
MangaBoyKing
16.
16.
Amúgy lesz itt még nagy harc. Visszanéztem a Cryengine3 idevonatkozó demóit és az tűnt fel, hogy sokkal inkább elhiszem azt amit látok. Az Unreal3 továbbra is "szutymákos", olyan számítógépes grafika hangulata van (olyan, mintha egy koncert felvételt hallgatnék egy számból), míg a Cry3 pengeéles képei, realisztikusabb fény / árnyék hatásai, lágyabb, finomabb animációi és generációkkal jobb víz szimulációja, meg olyan mintha stúdió felvételről hallgatnám ugyanazt a zenét. Néhol már-már kicsit túlságosan is steril, de még mindig inkább hihető, bár mindkettő gyönyörű.

Ezek után nagyon kíváncsi lennék az ID féle tech5 engine-re, mert a 2007-es bejelentés óta csak a "Rage"-ről szól, ami engem az annyira nem győzött meg. Szóval bajban lesznek, ha nem villantanak valamit záros időn belül... Mindenesetre nagyon szép idők jönnének a pc-s gamingra, ha a kiadók picit szabadjára mernék engedni a fejlesztőket és be mernének vállalni pár exkluzív tartalmat (akár multiplatform cucc esetén is valós 11-es patch-al megtoldva :).
15.
15.
Mathia$
14.
14.
Hubert Cumberdale
#12: Nem olyan lesz mint ha ott lennél, de érted, most akkor egy film se valósághű?
13.
13.
hakydakillah
A múltkor láttam egy jó kis adást a Discovery-n. A számítógépes játékok fejlődéséről volt szó. Az egyik cég fejlesztése ránézésre nagyon vicces volt, de mégis reális hangulatot teremtett. A lényeg az, hogy az emberke egy hörcsög gömbhöz hasonló rácsos óriási gömbben volt, ami szenzoros kerekekre volt helyezve, így abban futkározva a karakter a játékban tökéletesen lekövette az ő mozgását. Kezében szintén spéci fegyver + fején megjelenítő. Tesztelték civileken is, és mindenki halálra dicsérte. Igaz ez a technológia tutira nem kerül ki a piacra, hisz egy külön szoba kellene hozzá, de azért jó volt ilyen fajta újítást látni. :-)
12.
12.
Ecneb
szerintem könnyebb lenne egy olyan térdimenzionális gépet építeni, ami annak a játéknak a dimenziójába visz, amelyikkel akarok...na az valóságos lesz, viszont amíg monitor előtt fog ülni az ember akárhányszáz dimenzióval, addig sohasem lesz semmi olyan mint az igazi.
Am a videó lenyűgözött, nagyon szép!
11.
11.
Hubert Cumberdale
#6: Szerintem, ha elérik a valóság szintjét, akkor végre megszűnik a "kinek van a legjobb grafikájú játéka" rivalizálás és több energiát fektethetnek az eredeti ötletek kivitelezésébe.
10.
10.
Sogi
#9: hát ja, ez jó kérdés, hogy mi lesz akkor hardverileg, amikor tényleg elérték a valóság szintjét, hova lesz a fejlődés tovább. bár mire ez lesz, addigra úgyis kitalálnak valami más formában más dolgot, azt nyomatják ott az ipart tovább. (pl az nvidia ugye beszállt a mobilpiacba is, tegra chipekkel, és ahogy néztem, ott is elég rendesen a jövőbe terveznek)
9.
9.
X360_FaNbOy
#7: Jó, de olyan hihetetlenül hangzik ez.. :D
Akkor majd bebukik az nVidia? :O
8.
8.
Sogi
#7: ja meg azt kihagytam, hogy végre látszik is, hogy a dx11 valójában ér is valamit, nem csak azért dobták a piacra, hogy vegyé új kártyát te p*raszt, mer a déiksz kilenc má elavult és nem vagy menő vele
7.
7.
Sogi
#6: miért, szerinted akkor hova lehet fejlődni tovább? :)
nekem mindig van egy olyan érzésem valami új stuffnál, hogy jézus, ennél szebb úgyse lesz a jövőben. ezt éreztem még régen a moh allied assaultnál, nfs undergroundnál, aztán kicsit ugorva az időben a crysisnál... most meg kidobják ezt, meg a bf3-as trailereket, és hát megint csak keresni kell az államat valahol a földön
6.
6.
X360_FaNbOy
#5: Jaja..jó lesz az! :)
Szerintetek megfog állni a fejlődés grafikailag amikor elérik a valóság "kinézetet"?
5.
5.
hakydakillah
Ha azt nézzük, hogy hol tartottunk a 80as években, és most nézem ezt a bemutatót, hát leesik az állam. Ilyen fejlődési sebességgel hamarosan tényleg nem lesz különbség grafika és valóság között, olyan lesz, mintha egy filmmel játszanánk :-)
4.
4.
#2: Nem is azt írták. A box és a ps3 inkább az fejlesztő-környezet fejlődéséből fog profitálni és plusz amint látszik van egy-két olyan fejlesztés ami nem dx11 specifikus.

Ráadásul hiába "dx9 szintű" a box-ban lévő xenos (Ati X1900), van benne pár olyan fejlesztés (unified shader architecture pl.) ami csak a később r600-as ATI-kban (hd2xxx) és Geforce 8xxx-nál került bevezetésre. Ettől ugyan nem lesz dx10 (igen tíz) kompatibilis, de valahol a kettő (dx9 és dx10) között van és így többet is ki lehet hozni belőle, mint egy 100% dx9 kompatibilis hardwareből. Gondolom az unreal3 eddig csak jobbára "csak kilences" volt...

Engem inkább az bosszant, hogy egyre inkább megint a konzolok fogják visszafogni a pc-t, mert van egy működőképes technológia amit csak azért nem fognak kihasználni, mert a box és a ps3- nem tudja teljes mértékben :(((

Valami hasonló zajlik most épp a Crysis 2 kapcsán, hogy az EA szarik a 11-es patchra és időpazarlásnak tekinti, míg maga a Crytek meg akarja csinálni.
3.
3.
zoenn
#2: De egy-két fícsőrt igen.
2.
2.
Scoo
Várjuk szeretettel. Mondjuk fura, hogy a Gears of War is szerepel benne. Az tuti nem lesz fogja használni directx 11-et elvégre x-box only játék.
1.
1.
Bisur1996
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...