Miért nem fogyott el Amerikában a 3DS?

  • Írta: InGen
  • 2011. április 17.
  • Érdekesség
Link másolása
A Nintendo 3DS masszív siker világszerte, felmerül akkor a kérdés, hogy miért nem voltak hírek arról, hogy a boltok eladták az összes érkezett példányt, s miért nem hallottunk arról, hogy elfogytak a készletek? Nos, a Nintendo szerint ez a gondos tervezésnek köszönhető...

A Nintendo 3DS-ből 400 ezer darabot adtak el az Egyesült Államokban az első héten. Az eredmény ugyan elmarad az első DS által felállított félmilliós rekordtól, ettől függetlenül komolyan tisztességes eredmény. Ezzel kapcsolatban merült fel sokakban a kérdés: hogy lehetséges, hogy a kézikonzol készletei sosem apadtak ki?


A kérdésre a Nintendo America elnöke, Reggie Fils-Aime válaszolt, aki szerint az egész a gondos tervezésnek köszönhető: "Az indulással kapcsolatos dolgok tekintetében sokat tanultunk a Wii startjából. Nem csak eleget szállítottunk ki a kereskedőkhöz, de egyúttal jelentős raktárkészletet is halmoztunk fel, így mindig volt utánpótlás."

Az elnök elmondása alapján a Nintendo tetemes mennyiségű konzolt szállított ki egyenesen az áruházakba, ugyanakkor a nagykereskedésekbe is, így az üzletek mindig könnyedén újratölthették az apadó készleteiket.

És akkor, azt hiszem, ez a bejegyzés esélyes a Gamekapocs Legérdektelenebb Híre 2011 díjra.

13.
13.
szabovagyokk
#8: Ezen milyen jót röhögtem így reggel. :D
12.
12.
zola2000
#11: hát nem éppen, hiszen a világrekorder DSből 500ezer ment el, 3DSből 400ezer, ez még mindíg ps2 szintű siker...
11.
11.
Mortis
Ez megint csak mellébeszélés. :)
10.
10.
Kyuubi
#9: Ez most a 3DS-re vonatkozott. A Wii-t csak azért említettem mert a cikk szerint "tanultak a startjából".
9.
9.
zola2000
#8: amikor a nintendo kiadta a wiit még ő maga sem gondolta volna hogy ekkora sikerük lesz, és hogy sereghajtókból piacvezetők lesznek...
8.
8.
Kyuubi
Gondos tervezés a Wii hibája után... Elvégre senki rá nem jönne, hogy ha van egy áru, amit vesznek mint a cukrot, akkor a startnál többet kell belőle szállítani hogy ne fogyjon el. Gratula a Nintendonak ezért a meglepően átgondolt stratégiáért.
7.
7.
goliczaalpar
6.
6.
zola2000
hát nemsok konzolon van olyan játék, ami le tudott volna kötni többszáz órára mint a DSes dragon quest 9 (de a többi DQ/FF remakek, suikoden, tales of innocence mindegyikében 40-50 óra között vagyok), nem csoda hogy a DS megdöntötte a ps2 140 milliós rekordját (tudom magyarországon a pc vezet meg a 3D Mark mer jó a grafikája : )
5.
5.
exonic
Szerintem hasznos cikk volt, legalább 1 percet vett ez az unalmamból :D
4.
4.
bzsp
az utsó mondat kész :D
3.
3.
Slik
szerintem semmiben sem különbözik a DS-től, egy kupac sz@rban van mindkettő csak max annyi, hogy az egyik 3d-s a másik szimpla bélsár
2.
2.
daenath
Megis mi mast mthatott volna az uriember? hogy nem keresett a cikk?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...