A Crysis 2 napjaink legszebb játéka, ehhez kétség sem férhet, szinte hihetetlen, hogy a nyár folyamán bárki hozzáférhet majd az alatta futó motorhoz. Cevat Yerli bejelentése szerint először a Crysis 2 szerkesztőprogramja válik letölthetővé, augusztusban pedig a CryEngine 3 SDK-ját is bárki beszerezheti - ingyen.
A nyílt levél szerint az SDK magában foglalja az engine teljes verzióját, hozzáférést biztosít annak a kódjához, az olyan funkciókhoz, mint a LiveCreate, továbbá mintakódokkal, így például a Crysis 2 kódjával várja a lelkes moddereket, fejlesztőket. Újonc vagy a játékfejlesztés területén? Sebaj, a Crytek útmutatók is mellékel a csomag mellé!
A Crytek egyébként már 2009-ben bejelentette, hogy bizonyos oktatási intézmenyeknek ingyenesen elérhetővé teszi az engine-t, legutóbbi döntésük révén viszont bárki hozzáférhet az anyaghoz.
Köszi, sowsminimal!
www.crymod.com <---itt megtalálod az SDK-t meg teljes leírás is van, hogy mit hogy kell. Sajna angol, de ha valamit nem tudsz, akkor írj nekem privit és ha tudok akkor segítek szívesen :)
Érdekel ez a dolog nagyon, eddig elkeztem egy játékot UDK-val de nem is tudom olyan gyerekes volt. Most hogy megtaláltam ezt a cikket várom a cryengine3-at, de úgy tudom még átlag felhasználóknak nem jelent meg?
Valaki tudna segíteni a kezdő lépésekben?
3dsmax és a java nem gond.
A továbbiakat PÜ-ben, ha érdekel.
#23: Viszont már a cryengine 2-höz készülnek minőségi modok, csak szerintem ezek után nem biztos, hogy be lesznek fejezve:S
Nézd meg itt, hátha segít:)
Hud-ot ha jól emlékszem flash-be vagy C++-ba kell megírni.
A 3ds max-al már a modellezésig eljutok, csak az animációk elkészítése már nekem magas, A HUD-ot meg konkrétan fogalmam sincs milyen programmal kellene megcsinálni. Maga az editor használata nem problem, csak ezeket lenne jó tudni. És még csak ilyesmivel foglalkozó oldalt, vagy fórumot se találtam az anyanyelvünkön.
A CryEngine nagy előnye, hogy sokkal felhasználóbarátabb mint bármi más.
Sok program esetében úgy működik a dolog, h pl a LevelDesigner-ek megalkotnak valamit és ezt csak korlátozottan látják, pl csak rácsháló. Amit készítettek ahhoz külön be kell lépniük a játékba és ott kell megnézniük, h milyen is lett valójában és itt történik a tezstelés is.
A CryEngine nagy előnyét a jelmondata is jól mutatja "azt kapod amit látsz". Magyarul a LevelDesigner-ek munka közben azt látják amit a Te a végső játékban.
Az UE3 is ezt a szemléletet alkalmazza, csak közel sem olyan módon mint a CE.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.