Az általunk sokszor csak folytatásgyárosként emlegetett Obsidian Entertainment júniusban küldi a boltok polcaira a Dungeon Siege harmadik részét, így az Alpha Protocolt és a Fallout: New Vegast is ideszámolva 12 hónapon belül három játékkal végeztek a srácok. Most viszont pihenőre rendezkednek be, s ahogy az lenni szokott, a fejlesztés nélküli időszakot kevesebb munkatárssal szeretnék átvészelni.
Az Obsidian ugyan még hivatalosan nem erősítette meg a híreket, de már több fejlesztő is beszámolt a történésekről a Twitter- vagy a LinkedIn-profilján keresztül. Akil Hooper dizájner így emlékezett meg az elmúlt éveiről: "11 év, majdnem egy tucat befejezett játék, dizájner, vezető, procuder. 1 törölt játék, 7 átvészelt leépítés, a nyolcadik viszont engem is utolért. Nem rossz arány."
A posztot később több másik fejlesztő, így Jason Fader producer, Ashley Betters teszter, Justin Reynard programozó, valamint Tess Treadwell, Joe Sanabria és Jessica Johnson bejegyzése követte, ami valóban arra utal, hogy nem egyedi esetről van szó. Bár a fejlesztések utáni leépítés szokványos az iparágban, az nem sejtet sok jót, hogy relatíve magas pozícióban lévő emberek is lapátra kerültek.
Fallout New Vegas-t toltam és azt nagyon eltalálták srácok, több volt mint Fallout 3. [fallout 1-2 is megvolt anno :-]
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.