Todd Howard egy friss interjú során eddig soha nem hallott vagy olvasott információkat osztott meg a Gameswelt magazinnal, s mivel az év egyik legdurvább szerepjátéka van készülőben a Skyrim személyében, ezért a rajongók a legapróbb morzsáknak is örülhetnek. És bevalljuk: mi is örülünk.
Heveny lustaságunkak tudható be, hogy nem szerkesztjük be szépen, folyamatos, egybefüggő szövegkörnyeztbe az új információkat, csupán felsorolásszerűen nyújtjuk át nektek a The Elder Scrolls V: Skyrim eddig még nem hallott újdonságait.
- Kicsit sarkít az a korábbi információ, miszerint immáron sehol nem lesz töltési képernyő: nos, ez nem vonatkozik az öt nagyvárosra, mivel ha ezekbe belépünk akkor bizony malmoznunk kell pár másodpercet.
- Lesz rasszizmus és faji konfliktus, elsősorban a nordok és az elfek között.
- Az alkímia néhány apró változatáson ment keresztül.
- A játékban található kazamaták csaknem fele nem lesz olyan nagy, és végig lehet rajtuk szaladni körülbelül 15 perc alatt. Másik felül hosszabb, több órás felfedezést tesz lehetővé. Valamint lesz pár eposzi nagyságú, még több órás alvilági utazással kecsegtető is.
- Találkozunk nekromantákkal is a játék során.
- A Nine Divines és a Daedrák benne lesznek a Skyrimben, melyek közül néhány egyedi küldetést is ad.
- Lesznek mammutok, őzek, szarvasok és nyulak is a vadvilágban. A fejlesztők eltökélt célja az volt, hogy a valóságban is megtalálható lényekkel gazdagítsák a világot, a nagyobbak fészkében találunk számos egyedi cuccot is.
- A mammutok egyébként előfordulhatnak az óriások közelében is.
- A közeljövőben a Bethesda újabb lényekről rántja le a leplet.
- A Crafting képesség keretén belül megkülönböztetünk páncélkészítést, favágást, bányászatot, főzést és bőrkészítést is. Ezek nem minijátékok lesznek.
- Néhány crafting skill, mint például a főzés külön menürendszert is kap.
- Minden élelmiszernek megkülönböztetjük a nyers vagy főtt változatát.
11.11.11.
Szerintem ez lesz az év játéka.
Szóval itt is valahogy így lesz.
Amúgy rasszizmus eddig volt a Morrowindben, ott a Dunmerek utáltak mindenki mást, aki nem volt Dunmer, vagy ha az volt, akkor azért utálták mert nem oda született. Aztán még Oblivionban mondták előttem, a Khajiitokat meg aaa...basszus, elfelejtettem a nevüket, szóval nálam is csak gyíkok maradnak, pedig faszák ők is xD
Azonban Skyrimben nagy gondba leszek, mert mindig dark elfekkel megyek, akkor itt most hogy a francba fogom faszántosan megmenteni a világot miközben mindenki utál aki abba az országba tartozik?
"They're just kinda like fun little diversions.They're not even mini games, you click on, and your guy does it. Some of those will open up menus. Like when you want to cook, okay here's all the food you have, here the things you could make. So not only do we have raw versions of all the meat, we have cooked versions of all the meat."
És így tovább
Ugyanis azt mondja, hogy ezekhez NEM tartozik képesség (skill).
Amihez tartozik: Alchemy, armorer , enchanting.
Olyan messze van még :(
Azért a Minecraftingnál komplexebbre számítok. :)
NAGYON DURVA LESZ, EGESZ TELEN KOCKULNI FOGOK EZZEL A 2 RPG-VEL !!! XD Snowboardozni azert majd eljarok picit, ha lesz szep nagy ho, mert mar szeretnem megtanulni rendesen... ^^
hosszú kazamaták, ezaz:D
A rasszizmus érdekesen hangzik. Kíváncsian várom a megvalósítását. A töltőképernyő engem sosem zavart(ha nem kell hosszú perceket várni). Az élővilág is nagyon hangzatos. Mamutlovaglás lehetséges lesz vajon? :) A dungeon-öket sosem szerettem, de eddig mindig kibírtam őket. Remélem itt sem lesz másképpen. A craft-ok pedig jól hangzanak. A bányászkodás pont az izmos nord-oknak való, akikkel általában játszani szoktam. :D
Egyszóval: IDŐGYORSÍTÁST!
Akkor most még jön hozzá a bányászat, stb.
Viszont majd a modderek mostmár nem egy kazamatába teszik le a kész páncélt hanem csak a leírása lesz ott meg majd, hogy milyen anyagokat szerezzünk be hozzá, azok külön helyeken, jó hosszú küldetéseket lehet majd csinálni mire kész lesz az áhított gyönyörűen kinéző páncél ,vagy fegyver.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.