Az új részben minden tekintetben cselesebb történetmesélésre számíthatunk, a sztori sokkal durvábbnak ígérkezik, mint az elődökben, amely teljesen klisékből állt össze. Kommandósaink az Egyesült Államokban működő terroristaszervezettel veszik fel a harcot, akiket korrupt Wall Street-i pénzügyi szakemberek és kormánytagok irányítanak. New Yorkban (is) játszódik az új Rainbow Six.
A morális rendszer megfűszerezi az amúgy kötött dramaturgiát, a játékos döntései nagyban befolyásolják majd a játékmenetet, és az egész sztorit végigkísérik majd. Ennek segítségével egynél több módszerrel vihetjük végig az adott pályát. Bár a fejlesztők még mindig vitatkoznak azon, hogy ennek az erkölcsi rendszernek lesz-e helye a végleges játékban, vagy nem.
Egy állítólagos demóban a játékosnak például egy bombákkal felszerelkezett öngyilkos merénylőt kell sakkban tartania, folyamatosan a ravaszon tartva az ujját, de hogy életben hagyja-e, vagy megöli - az csak rajtunk múlik. Ha az előbbi mellett döntünk, akkor végig kell kísérnünk egy adott pályarészen - ezzel kockáztatva, hogy mégis működésbe hozza a pokolgépet, vagy egyszerűen a könnyebb utat választva ledobhatjuk a fickót a hídról.
Szintén ebben a jelentésben áll az, hogy sokkal jobban ügyelnek a valóságra, ellőhetjük az ellenség végtagjait, nem muszáj megölnünk őket. Vélhetőleg a kevesebb vérontást is jobban díjjazza a program.
Semmi nem biztos még, várjuk a Ubisoft hivatalos bejelentését.
De tőlem jöhet az erkölcsi rendszer csak ne ilyen dolgokkal mint ez a példa. :)
Az pedig igazán tetszene ha végre nem a fejbe lőtt hullákat díjazná egy program. :P
ez se szebb :D
Ja és:
"A morális rendszer megfűzerezei", a helyes szó amit keresnek, az a megfűszerezi.
Az előző rész is nagyon bejött (pláne cooperativ)
Várós... nagyon :)
Vagy mikor jelentették be ezt?
Morális döntések? Gondolom hasonló szintű lesz, mint az Army of Two 2. részében.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.