Az új stúdiót a 2K Czech és a Bohemia Interactive néhány prominens tagja alapította, szóval ne arra tessék gondolni, hogy pár nem túl megbecsült programozó fellángolásáról van szó. A céget a Mafia design főnöke, Daniel Vávra vezeti, és többek között ott van még az ArmA designere, Viktor Bocan, a Dragon's Lair szerzője, Martin Klíma, és a Mafia animátora, Zbynek Trávnivký.
"Egy közös szál fut végig mindannyiunk korábbi játékain: nyitott világok, erős történet, és végül, de nem utolsó sorban a realisztikus design. Büszkén mondhatjuk, hogy a Mafia és az Operation Flashpoint úttörőek voltak ebben a tekintetben, és ezt a nézetünket nyilván több millió játékos is osztja a világon" - nyilatkozták a fejlesztők.
Ugyanakkor azt is hozzátették, hogy habár az új játékuk kicsit más stílusú lesz, nem fogja kiábrándítani a realisztikus sztorik és a nyitott világok kedvelőit. A honlapon a grünwaldi csata képe látható (ha nem, majd valaki kijavít), amiből talán lehet sejteni valamit, de persze az is elképzelhető, hogy csak félrevezetés.
A prágai központú Warhorse Games alapítói egykori keményvonalas Mafia- és ArmA-munkások, akiknek valószínűleg elege lett az előző rezsimből, s inkább a saját útjukat szeretnék járni. Egyelőre még kevesen vannak, de folyamatosan veszik fel a friss munkaerőt.
De amúgy először én is valami Mount and Blade-re gondoltam.
Mondjuk egy TPS nézetű középkori RPG,amiben egy (először kis szegény gyereket irányítunk,majd realtime-ban felnövünk,fejlődünk és hős lovagot irányítunk.),majd egyéb dolgokat is megtanulunk:mondjuk íjászkodni,varázsolni és ha vége a játék sztorijának,átmegy az egész végtelenbe és addig fejlődünk ameddig akarunk.
Én valami ilyesminek örülnék,de szinte semmi esély sincs rá hogy ilyet csináljanak. :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.