Nem is volt olyan régen, amikor az FPS-rajongók még három táborra oszlottak, s mindenki arról vitatkozott, hogy a Half-Life, a Quake, vagy az Unreal a legjobb. Éppen ezért szomorú, hogy a legutolsó Unreal-játék a 2007-es Unreal Tournament III volt, ráadásul single player fronton előtte az Unreal 2-vel kellett beérnünk. Éppen ezért merült fel a kérdés: miért hanyagolja az Epic ennyire az egykor hatalmas címet?
"Elég régen volt már, hogy Unreal-játékot készítettünk, és tudjuk, hogy ezt a franchise-t nagyon szeretik, és nekünk is fontos. Nem adtuk meg neki a megfelelő figyelmet mostanában, főként azért, mert a Gears of Warra koncentráltunk, s mi még mindig egy relatíve kis cég vagyunk" - mondta Mike Capps, az Epic elnöke, majd viccesen hozzátette: "Néhányan már azon csodálkoznak, miért nem nevezzük át az Unreal Engine-t Gears Engine-re."
Habár hivatalosan semmit nem erősített meg Capps, azt azért elmondta, hogy miután főként a Gearsre koncentráltak, s mellette olyan címek elkészítésében segédkeztek, mint a Shadow Complex, a Bulletstorm vagy az Infinity Blade, valószínűleg üzleti szempontból okos dolog lenne visszatérni az Unrealhez.
S mint tudjuk, azért a játékiparban is a pénz beszél, így van rá esély, hogy imáink meghallgatásra találnak. De ha bekövetkezik, akkor mindenképpen egy ütős, történetorientált egyjátékos módot és Call of Duty-alázó multiplayert szeretnénk!
Ugyan egyelőre halvány a reménysugár, az Epic elnöke most elismerte, hogy méltatlanul hanyagolták az Unreal franchise-t az elmúlt években, főként amiatt, hogy a Gears of War-sorozatra tudjanak koncentrálni. Elképzelhető azonban, hogy a legendás cím visszatér.
nem értem mért vitték el ere az irányba.. ott volt a UT2004 jó volt
ott volt X-en a Unreal Championship 2 az jó volt(pedig elrugaszkodott nem kicsit a eredeti UT től..)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.