SebaHUN figyelmeztetett bennünket, hogy a Mass Effect hivatalos Facebook rajongói oldalán szavazás indult, ahol arra voksolhatnak a játékosok, hogy miként fessen a harmadik rész default kinézetű női Shepardja. Hat képet láthattok (a galériába is feltöltöttük őket), közülük meglehetősen masszív előnnyel az ötös számú hölgyike vezet, íme:
Ízlések és pofonok, hogy kinek ki tetszik, ha fan vagy, nincs más dolgod, mint lájkolni a Mass Effect oldalát, azután pedig nyomni még egy "tetsziket" a kiválasztott leányzóra. Az új főhősnő egyébként a Mass Effect 2 alap kinézetű főszereplője mellett mutatkozik majd be, illetve természetesen a játékosok saját maguk is állíthatnak a karakterük adottságain.
A hír mellé egyébként érkezett egy érdekes nyilatkozat is Casey Hudsontól, aki a sztori kapcsán mondta el, hogy az új részben minden eddiginél súlyosabb, komolyabb következményekkel járó döntéseket kell majd meghoznunk. Eddig erre technikai okokból nem volt lehetőség: az első résznél indították el a történeti szálakat, a második játékban amolyan köztes állapotba kerültek, és a balansznál ügyelni kell a megfelelő összekapcsolásra az első és a harmadik epizód között, most már azonban itt a vége, azt csinálnak a végjátékkal, amit akarnak.
A Mass Effect 3 jövő márciusban fog megjelenni PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
A gurulás, másik fedezékbe ugrást mint említettem, lehet lopakodásra, taktikázásra is alkalmazni, (Pl. míg a csapattársaid előröl lekötik az ellenfelet, te addig oldalba, esetleg hátba is támadhatod őket, és ez már messze nem GoW) nem kötelező mindenkit csak megállás nélkül mészárolni.
Az ME2nél én csak azért nem éreztem GoWos beütést, mert Insanity fokozaton toltam ki, na az meg aztán elég rendesen megfingatja az embert. Ott aztán már tényleg oda kell figyelni, hogy mit csinálsz, taktikázásra, gondolkodásra kényszerítenek a helyzetek. De amúgy egy Easy fokozaton a Soldier kaszttal el tudom képzelni, mennyire hentparádéba torkollik az egész.
Az Omni Toolos közelharccal nem tudom mi a gond, eddig is lehetett fegyverrel ütni, hát ezt továbbfejlesztették egy sokkal komolyabban kinéző megoldásra. Gyakorlatilag teljesen ugyanaz, mintha fegyverrel ütnék, csak ez elegánsabb. Én ebben nem látok kivetnivalót.
Ugribugri nindzsával én nem találkoztam, de ha lesznek ilyenek, hát az már egy kicsit túlzás tényleg, és fognak okozni az idegrendszerre nézve kellemetlen pillanatokat. :D
A kettőben szinte nem is lehet érezni a fejlesztések közti különbséget annyira ki van egyensúlyozva és le van "köz-népiesen" butítva az egész. :( Történet, ellenfelek minden sokkal egyszerűbb, kiszámíthatóbb a kettőben (az egész begyűjtők vonal nekem nagyon bugyuta, pláne a vége), egyetlen dolog ami mégis az első fölé emeli, az a lövöldözős részek hangulata (zene, látvány, "ME életérzés") és nagyon eltalált hűség és DLC küldetések: Miri, Garrus, Tali, Samara, Thane, Kasumi, Liara és Grunt küldetése kifejezetten kellemes! Azok nélkül az egész semmit sem érne ! (Ezt hatalmas rajongóként mondom !)
Valóban azt ígérték, hogy visszaadnak pár dolgot az elsőből. De szó nem volt mindenről, csak arról, hogy ami miatt sírtunk, hogy elvették abból jön egy adag jóság vissza. Egy része. DE ! Egy csomó olyan plusz ami tényleg inkább a gow felé viszi el az egészet, mint vissza az egyhez... Ez az omni toolos közelharc (jó, hogy nem virtuális lancert adnak :) ... Továbbfejlesztett fedezékrendszer, gurulás, átugrás másik fedezékbe, ez mind-mind gow-os tulajdonság. (Eddig is volt, valami nyamvadt megoldás, de most begigérték a tutit ! Aztán rögzített gépágyús lövöldözés bossra, tipikusan nem Mass Effect stílus. (Videót látva elsírtam magam, ezt már végképp nem kéne és akkor már csak hab lesz a tortán a ugribugri nindzsák megjelenése akik kilométerről ugranak a nyakadba, mint valami FarCry-os zombie ! ):
nekem is az 5-ös jön be leginkább, de az se igazán. valahogy egyik se nyerte el a tetszésemet.
Mondjuk lényegtelen mert a beimportált mentéseimmel fogok továbbmenni, ott meg férfi Shepardom van
A 6. kapta a voksot
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.