Patrick Bach, a DICE stúdióvezetője elmondta, hogy a Battlefield 3 PC-s és konzolos verziója szinte mindenben megegyezik. Ugyanazt a játékmotort és techológiát használják, ugyanazt a megvilágítási rendszert és ugyanazokat az animációkat. Az egészet megpróbálják úgy tálalni, hogy elhitessék velünk: a konzolos verziót nem kellett lebutítani a PC-hez képest. Egyedül a különbséget a multiplayerben találunk majd.
Az Xbox 360-as és PS3-as változatban ugyanis egyszerre maximum 24 játékos küzdhet meg egymással, míg PC-n ez a szám jelentősen nagyobb, 64. Emellett pedig konzolon a pályák is kisebbek lesznek. Mindezt annak érdekében, hogy a grafika többi részén ne kelljen butítani: "Megpróbáltunk több játékost beletuszkolni a konzolos változatba, de akkor le kellett volna skáláznunk a grafikát, a környezet rombolhatóságát és persze még tovább zsugorítani a pályákat" - nyilatkozta Bach.
A stúdiófejes ezen kívül elmondta: attól, hogy konzolon kevesebb játékos lesz, még nem jelenti azt, hogy csökken az élmény, hiszen a pályák méretét is ehhez lövik be. Elmondása szerint attól sem kell tartania senkinek, hogy a pályák túl kicsik lesznek: legalább a Bad Company 2 pályaméreteinek elérése a cél.
S ezt most a szó szoros értelmében tessék érteni: a PC-s változattal szemben a konzolosok némileg kisebb pályákat, s jóval kevesebb játékosszámot kapnak. Mindezt annak érdekében, hogy a DICE-nak ne kelljen a grafika lebutításával kompromisszumot kötnie.
ha ezt teljesítik én már meg leszek elégedve!
(bocs ezt muszáj volt)
PC-re nem is várom ezt a játékot, ott a PS3, bőven elleszek ott vele, PC-re ezért nem veszem meg (amúgy se futna a gépemen, bár ha jó játék lenne, ezért a játékért beszereznék egy kicsit erősebb videokártyát). Szal ez a véleményem.
remélem elviszi a gépem annyira,hogy ki tudjam próbálni.
A gépek igaz öregek, de azért sok játék még mindig premieres szinten mozog:)
Ettől függetlenül jó lenne sok uncharted,killzone2-3,gow3stb, szintet látni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.