Kim Swift ötletéből pattant ki anno a Portal ötlete, s lásd, a folytatás is rekordokat döntött, holott a hölgy már nem is dolgozik a Valve-nál. Az Airtight Games színeiben készíti a Quantum Conundrumot, mely ismét számos ügyességi és puzzle feladvánnyal gondolja tovább a portálozást. Egy gyermek szerepében tetszelgünk ezúttal, aki a fejébe vedte, hogy megtalálja őrült tudós nagybátyját, Fitz Quadwrangle professzort. Az ő kúriája adja a játékteret, ahol - köszönhetően a számos furcsa tudományos kísérletnek és puzzle-elemnek - gondolkodnunk is kell egy keveset.
A játékosok fő fegyvere a kesztyű, mely lehetővé teszi számukra, hogy átalakítsák a tárgyak méretét; elhelyezhetünk "fényes rózsaszín elemeket" a térben, amitől dimenziós hasadékokat képezhetünk, így párhuzamos dimenziókban is ugrálhatunk. Szobából kastélyba, mely egyfajta alternatív valóságként működik, amit ízlésesen "ki kell dekorálnunk", hogy továbbjussunk a következő színtre (a képek jól mutatják, hogy miként működik mindez). A való világban például egy normál páncélszekrényt igen nehéz lenne ide-oda pakolgatni, de a párhuzamos világban sokkal könnyebb.
A Quantum Conundrum 2012 elején jelenik meg Steamen, XBLA-n és PSN-en.
Nagyon ígéretesnek hat. Rám számíthatnak, mint vevőre.
tiszta portal 2 :D
jó játék lesz
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.