Soul Calibur V - Dampierre színháza

  • Írta: InGen
  • 2011. október 23.
  • Videó
Link másolása
Úgy tűnik, a Soul Calibur fejlesztőinek is van azért némi humorérzéke. Legalábbis erre utal a legújabb előzetes, melyben a mókás Dampierre adja elő magát nekünk. Mindez mondjuk nem segít azon, hogy a játék láthatóan nem néz ki valami jól. Persze várjuk meg, míg megjelenik.

A Soul Calibur: Broken Destinyből megismert Dampierre ajándék lesz minden előrendelő számára. Akit ez nem győzött meg arról, hogy előrendelje az eddig nem túl fényesnek tűnő játékot, annak sem kell aggódnia: később valamilyen formában mindenki számára elérhetővé teszik majd a karaktert. A Soul Calibur V február 3-án jelenik meg Európában.

6.
6.
Sheodon
"Nem túl jól kinéző játék, gyenge sztorimód"

Lefogadom, hogy ti mind nyálcsorgatás közepette várjátok a SfXTekkent és a Tekken Tag 2-t, amelyek EGYIKÉNEK SINCS sztori módja, ráadásul a Tekken grafikája teljesen megegyezik a T5:DR HD-val, minimális újítások óta, a pályák iszonyatosan rondák, a hangok elviselhetetlenek. Az SF-ek meg a 4 óta ugyanazt az enginet használják változtatás nélkül (ráadásul az SCIV-V grafikája szép, az SF4 grafikája meg szerintem okádék, látszik, hogy LQ textúrákkal és gagyi cel-shaded renderezéssel próbálták meg az egész játékot megspórolni - ugyanez a Marvel vs Capcomnál, de ott legalább a többi Capcom szereplő és a Marvel figurák javítanak valamelyest a játékon, ha nem is sokat).

Valószínűleg aki azt mondta, hogy a sztori szar, csak a 4-gyel játszott, mert annak volt csak rossz a sztori módja, meg úgy a 4-es a többihez képest harmatgyenge volt, de még így is elviselhetőbb bármely új Tekkenhez képest a 4 utántól - meg úgy az összes hasonló játékhoz képest, ld. DoA.

A grafikáról meg annyit, hogy egyáltalán nem rossz, bármennyire is próbáljátok leszólni. A 4 még mai napig az egyik legszebb játék, de még ehhez képest is javítottak a játék grafikáján (bár a látottak alapján még a Dampierre modell finomítás alatt van, ezt elismerem, de a helyszín kifogástalan, akárcsak az ellenfelek). De amúgy meg kit érdekel a grafika, ha a játék remek karakterekkel, egyedi mozdulatokkal, kifogástalan sztorival és tökéletes karakterkreálóval fog rendelkezni? Akkor ez a "csúnya" grafika sem fog szemet szúrni
5.
5.
M.invisible
Azért ha csak a játék kategóriájában nézünk körül, akkor ez hála az égnek nem igaz, mert a manapság megjelent bunyós cuccok szinte mindegyike kellő tartalommal van felvértezve. Ilyen tekintetben mondjuk SC-nek van mit fejlődnie, mert Story módban sosem volt erős. Mondjuk ha meg azt vesszük általában a fighting game-eknek nem is az a lényege.
4.
4.
Motig
már most idegesit a karakter.. nem hogy ha majd játszani kell elene...
plusz az amit Griewer mond
3.
3.
Jackie Estacado
2.
2.
Griewer
Megjegyzem, pont ez a hülye "na milyen a játék kinézete" elmélet bassza tönkre az új játékok felét, mert a kinézetbe ölnek mindent, arról meg magasan tesznek, hogy esetleg 1-1 játék játszhatatlan, vagy rohadtul unalmas/monoton.
Rohadtul nem érdekel, hogy kockás vér lesz-e benne, vagy sem. Legyen benne sok karakter, sok pálya, sok játékmód, sok extra - ami meghosszabbítja a játékidőt. Aki meg a kinézetre megy csak, az meg nézzen ki az ablakon azt gyönyörködjön.
1.
1.
M.invisible
Nem értem... a IV a jelen generáció legszebb 3D-s bunyós cucca, az V-nek jobbnak kell lennie!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...