Az már bizonyos, hogy a Kingdoms of Amalur: Reckoning harcrendszere számtalan stílust vonultat fel, mindenki megtalálhatja a saját vérmérsékletének leginkább megfelelő módszert. A legújabb előzetes pont ezt ecseteli nekünk. Van élet a Skyrim és a The Witcher 2 után is.
Ha már maga R.A. Salvatore működik közre a sztori megírásában, nagy baj nem érhet minket. Pedig a Kingdoms of Amalur igazi nyílt világú szerepjáték, még akkor is, ha története sokkal földhöz ragadtabb. Harcolni kell, de nem mindegy, hogyan! Lássuk, hogy a fejlesztők miként képzelik el:
A játék jövő februárban érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Már rég nem láttam játékot, ami ennyire egyben lett volna. Ötvözi a régi szerepjátékok hős-centrikus mivoltát, az Elder Scrolls/Gothic openworld vonallal, illusztratív művészi irányzattal, normálisan kidolgozott C&C rendszerrel, néma főhőssel (rendkívül fontos és helyes döntés narratíva szempontjából), sziklaszilárd, 10ezer évnyi háttértörténettel, profi szinkronszínészek közreműködésével, miközben összetettséget kölcsönöz neki a mai indie RPG-kben még mindig népszerű szinte végtelen számú kaszt és skill kombinálás, a régi hardcore RPG-k taktikus mivolta. Az utóbbi kettőt pedig látványos, és akció-RPG-ket megszégyenítő módon folyamatos és gyors harcrendszer keretein belül tárják elénk.
Bár tudom, én vagyok a zacskót fejére húzó hülye, aki értékeli azt, hogy egy stúdió tudja, mikor kell engedni és húzni a szíjon ahhoz, hogy ne kelljen sokat feláldozni az program összetettsége és integritásának oltárán.
és amugy történetileg az 1. 3 rész hatalmasat alkottot szóval azért vannak elvárásaim :D (persze magyarul ugyse lesz leforditva angolul meg nem nagyon tudok szal :)
)
Engem is nagyon megfogott ez a videó, szerintem is nagyon tetszetős cucc. Menj akkor játsz a csodálatos keleti Blade and Soul-al, ne itt próbálj okoskodni, nem áll jól.
#9 Leírhattad volna rövidebben is hogy nem tetszik azt is megértette volna mindenki.
Jó jó de ilyen stílusban még nem volt. Micsoda? Devil May Cry 1-2-3-4, Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2-Defiance +millió PS2-es játék csak a híresebbek közül, mai játékok közül pl. Darksiders?
Jó jó de ez RPG. A keleti MMO-k két éve a nontarget kombó alapú harcmodellt használják és reklámozzák, már 2008-ban kint volt talán az első Blade and Soul trailer ami a mai napig SOKKAL többet tud mint ez a "feature bemutató" trailer-ben látható nulla.
Annyi az egész hogy aki eddig egy szatyorban élt és a szénné hype-olt dolgok jutnak el csak hozzá mert szemellenzővel jár a világban, azok most felfedezték hogy jé, ilyen is van. Semmi zseniális nincs ebben, a szó puszta használata egy ilyen videónál eleve felér a Hello Kitty-be filozófiai magasságokban szálló elméletek belemagyarázásához. Pontosan, amire gondolsz, hülyeség.
Remélem ezeket majd kijavítják?
A harcok viszont szerintem élvezhetőek lesznek, kicsit olyan mintha ez egy amolyan "verekedős" játék lenne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.