Bevalljuk, aggódtunk a World of Darkness MMO miatt, amikor gyakorlatilag fél évtized úgy telt el, hogy semmi hírt nem hallottunk felőle. A CCP tavaly pénzügyi nehézségekbe ütközött, de szerencsére megerősítette, hogy MMO-ja fejlesztése halad tovább, igaz, lassabban a vártnál. Chris McDonough egy interjúban bevallotta, hogy a World of Darkness nagyban merít ötleteket a játék világában játszódó, legutóbbi PC-s címből, a Vampire: The Masquerade - Bloodlines-ból. S ez így van jól, a Troika játéka brutális hangulattal rendelkezett, és a 2004-es megjelenés után pár évvel már nem is hemzsegett bugoktól.
A producer elmondta, hogy a hagyományos, papír és toll alapú szerepjáték sokkal jobb táptalajt biztosít egy MMO-nak, mert a játékos karakterek nem konkrét hősök. A CCP azt ígéri, hogy a játékosok közti interakcióra nagyban összpontosítani fog, hiszen nincs játékmester a karakterek felett. McDonough megerősítette, hogy immár egy teljes csapat munkálkodik a játékon, nem kell kompromisszumokat hozniuk.
Az MMO története a politika és a háttérben mozgolódó irányítószervek közt lavíroz majd, rivális vámpírklánok harcolnak egymással, számos egyéb faj is helyet kap a játékban, mint a vérfarkasok, mágusok, alkímia hatására létrejött szörnyek, vadászok és lidércek. Mély történetet ígér a CCP, reméljük, jó úton halad a fejlesztés.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.