A Sniper Elite második részében általában vagy túlzottan távol leszünk a náci katonáktól, vagy éppen túl közel, ezért minden agysejtünket meg kell mozgatnunk ahhoz, hogy lebukás nélkül tudjuk teljesíteni a küldetésünket, és szembe tudjunk szállni azzal a túlerővel, ami Berlinben vár ránk.
A minap öt új képet és egy fejlesztői naplót kaptunk a Rebellion által fejlesztett Sniper Elite V2-ből, ami idén jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra. Utóbbiban a játék készítői ecsetelik részletesebben a bevezetőben említett gondolatokat, a jó hír viszont az, hogy első alkalommal végre gameplay videókkal is szemléltetik azokat.
Am csak nekem tűnik úgy hogy a City az ucsó játékcég akik mesterlövészkedésre fókuszáló játékokat csinálnak? Kár hogy valamivel mindig elbaltázzák. Én speciel nem a háborúba raknék egy lopakodós játékot, mert hangtompító nélkül mit ér ez a műfaj (bár látom itt ezt egy laza csuklómozdulattal megoldották, lásd hangtompítós pisztoly... aha). Másrészt miért TPS? Vagy a Ghost Warrior mellé túúl snassz lenne még egy sniperes FPS? Ja és én mikor sniperezni akarok akkor nem azt akarom látni hogy slow-motionben fröccsen szét a bele a golyótól a fickónak hanem mondjuk h olyan gyorsan szedek le mindenkit h észre se veszik.
Olyan jó lenne már egyszer egy játék ami tényleg csipázásról és lopakodásról szól, igényesen van megcsinálva és végig leköti az embert. Na mind1 azért erre is kíváncsi leszek, meg a Ghost Warrior-ra is.
Jó volt az első rész is, de most már szeretnék kinyújtóztatni pár szövetségest is amolyan König őrnagy tempóval :)
http://www.youtube.com/watch?v=oW9sUC7KBfA
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.