A Ubisoft szószátyár munkatársai számos magazinnal osztottak meg érdekességeket az Assassin's Creed III-mal kapcsolatban. Természetes, hogy a tervezési szakaszban rengeteg ötletet felvetettek, melyek különböző okok miatt már soha nem látják meg a napvilágot. Ezekből szemezgetünk most és közben elgondolkozunk azon, hogy mi lett volna, ha mégis tévednek a minőségellenőrök.
A korábbi tervek szerint Boston és New York mellett egy másik város, Philadelphia is helyet kapott volna a játékban. Furcsának tűnt, hogy a település felépítése, az épületek és az utak elrendezése egy rácshoz hasonított volna, mint a valóságban. A kreatív szakemberek rájöttek, hogy a játékmenet nem működött volna egyenes utcákon, unalmasnak és feleslegesnek tűnt.
Aztán számba vették azt a lehetőséget is, hogy Connor brit katonákat skalpolhatott volna, mindezt brutálisan, hatásos hanghatásokkal és gyomorfelkavaró látvánnyal. Ez már túl erős volt, elvégre az orgyilkosok nem az eltúlzott erőszakról híresek. Végül a Kotaku számolt be egy szigonyhoz hasonlítható fegyverről, melyet később átalakítottak úgy, hogy egy lánccal el lehessen dobni és magunkhoz rántani vele az ellenfelet. A fantázia túl erős volt, Hutchinson designer úgy fogalmazott: "úgy éreztem magam, mint Scorpion a Mortal Kombatban".
Oké, a skalpolást ignorálását átgondolhatták volna még egyszer, de ettől függetlenül is ütni fog az Assassin's Creed III idén októberben.
GTA 4-en úgy viszketett az ujjam a gombon mint a sicc :D:D
És így azt mondja, hogy egy kalap szart sem ér az egész.
ja és valami űrlényekkel is van ami végkép összezavart a történettel kapcsolatban.*
OH GOD WHY.
Egyébként a fene egye az Ubisok száját, igazán bele tehették volna a skalpolást >:(
(szerintem játszd végig mindegyiket és egyből más lesz a belátásod)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.