A PC Gamer szellőztette meg elsőként a Divinity: Original Sin-t, mely elveti a sorozatban 2009 óta elfogadott TPS-nézőpontot és ismét a széria kezdeti darabjaira jellemző izometrikus nézetben próbálja kézen fogni a szerepjáték rajongókat. Az Original Sin sokkal inkább tekinthető folytatásnak, hiszen ott veszi fel a fonalat, ahol a Divine Divinity abbahagyta. A játék PC-re biztos megjelenik, konzolokra már korántsem biztos.
A két főszereplő jelenléte kedvez a kétfős kooperatív módnak: lesz egy férfi kardforgatónk, aki az igazság bajnoka, a bájos női karakter pedig egy gyilkosság feltámadt áldozata, aki nem emlékszik múlt eseményeire. Közöttük nagyon szoros kötelék alakul ki, mintha csak a Planescape: Tomentből szalajtották volna őket.
A Larian csapata szerint a játék hűen követi a papír és dobókockával játszható, hagyományos szerepjátékokat, minden a számok és a statisztikák körül forog. A tag-team opció segítségével más és más játékélményen lehet részünk, a harc körökre osztott lesz, míg a világot valós időben járhatjuk be. A hardcore RPG rajongók örömükben magukhoz nyúlhatnak. Nem nézünk oda.
Az jövő heti E3-on vélhetőleg többet megtudunk majd a Divinity: Original Sin-ről, addig gyönyörködjünk az ütős képekben.
A tag-team opció segitségével lesz körökre osztott a harc, anélkül gondolom realtime lesz aktiv pause-al.
Szép a graf de hangulata 0. Lehet hogy technikai szempontból jobb, de ennyi.
Hirtelen nem értem mit akar ez takarni...
Örülök neki. Izometrikus nézetből sosem elég.
Csak szerintem lóg egy Hello Kitty a palin?:O
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.