Érkezik a Divinity: Original Sin

  • Írta: zoenn
  • 2012. május 29.
  • Bejelentés
Link másolása
Visszatér a tradicionális izometrikus nézőponthoz a Divinity következő része és a régi részek rajongói ismét a hagyományos játékmenetnek örülhetnek. A Larian Studios új játékát a méltán híres Ultima VII ihlette, s az első képek alapján világos, hogy van élet a Diablo III után.

A PC Gamer szellőztette meg elsőként a Divinity: Original Sin-t, mely elveti a sorozatban 2009 óta elfogadott TPS-nézőpontot és ismét a széria kezdeti darabjaira jellemző izometrikus nézetben próbálja kézen fogni a szerepjáték rajongókat. Az Original Sin sokkal inkább tekinthető folytatásnak, hiszen ott veszi fel a fonalat, ahol a Divine Divinity abbahagyta. A játék PC-re biztos megjelenik, konzolokra már korántsem biztos.

A két főszereplő jelenléte kedvez a kétfős kooperatív módnak: lesz egy férfi kardforgatónk, aki az igazság bajnoka, a bájos női karakter pedig egy gyilkosság feltámadt áldozata, aki nem emlékszik múlt eseményeire. Közöttük nagyon szoros kötelék alakul ki, mintha csak a Planescape: Tomentből szalajtották volna őket.

A Larian csapata szerint a játék hűen követi a papír és dobókockával játszható, hagyományos szerepjátékokat, minden a számok és a statisztikák körül forog. A tag-team opció segítségével más és más játékélményen lehet részünk, a harc körökre osztott lesz, míg a világot valós időben járhatjuk be. A hardcore RPG rajongók örömükben magukhoz nyúlhatnak. Nem nézünk oda.

Az jövő heti E3-on vélhetőleg többet megtudunk majd a Divinity: Original Sin-ről, addig gyönyörködjünk az ütős képekben.

13.
13.
Berencsit
Várós.... nagyon várós.
12.
12.
Divine Divinityt nagyon, de nagyon szerettem és amikor kaptam egy ajándék példányt a videokártyához akkor meg is könnyeztem ! :D Szóval én csak örülök, hogy visszatérnek hozzá. Húzzanak csak nyugodtan egy strigulát, egy vevőjük már biztos van ! :D
11.
11.
giga321
10.
10.
Cooper911
#9: Akkor ehelyett a játék helyett gyakorolhatod az értő olvasást.
A tag-team opció segitségével lesz körökre osztott a harc, anélkül gondolom realtime lesz aktiv pause-al.
9.
9.
giga321
Na ezt kipróbáltam volna HA nem olvastam volna azt hogy körökre osztott stratégia. Gyűlölöm ezeket szóval nálam ennyi volt a játék :D.
8.
8.
headhunter86
#4: Azért ne hasonlítgassuk hozzá a grafot. Ez kb. mint valami Barbie játék lenne, olyan élénk színek vannak benne.
Szép a graf de hangulata 0. Lehet hogy technikai szempontból jobb, de ennyi.
7.
7.
Mortis
"mintha csak a Planescape: Tomentből..."

Hirtelen nem értem mit akar ez takarni...
Örülök neki. Izometrikus nézetből sosem elég.
6.
6.
Exnem
http://gamekapocs.hu/jatek/6704/divinity_original_sin/nagykep/10649/173916/AHChi

Csak szerintem lóg egy Hello Kitty a palin?:O
5.
5.
DON GONDOCS
Látványban lehetne kicsit sötétebb, valahogy a Trine és a Torchlight jutott róla eszembe. Persze így is jó, csak azért emlékeztessen az előző részekre.
4.
4.
AmreyP
1: én meg most is épp azzal játszok mert egész jó RPG.Viszont ez a graf még diablo3 sem ér fel....
2.
2.
DON GONDOCS
A Beyond Divinity itt figyel eredetiben.
1.
1.
daenath
Vegre, a Divine divinity nekem nagyon tetszet, visszont a Divinity: Ego Drakonis mar nem annyira.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...