Az ausztrál Halfbrick mennyekbe ment a Fruit Ninjával, a játék 2010-ben mutatkozott be, 80 országban 25 millióan játszanak vele naponta. Az először okostelefonokon és tableteken megjelent program 13 hónap alatt érte el a 20 milliós letöltési számot, ma már több mint 300 millió vásárlást tudhatnak maguk mögött a fejlesztők.
Ideje továbblépni, a Rovio és az Angry Birds mintájára a Halfbrick is úgy döntött: merchandising termékek formájában fogja népszerűsíteni a játékot, a fejlesztőcég a minap jelentette be, hogy több cég közreműködésével a világ számos országában fogja terjeszteni a Fruit Ninja nevével fémjelzett kacatokat.
Ennek keretében a Play by Play Toys & Novelties plüssfigurákat, a Poetic Gem "kiterjesztett valóságot használó, virtuális termékeket" árul Európában, Ázsiában pedig a Shenzhen Vicky Technology & Trade Co. foglakozik majd egérpadokkal, merevlemezekkel, LED-lámpákkal, pénztárcákkal és bögrékkel, míg a Letao-tól cipőket, a Nokiától tokokat és egyéb mobilos kiegészítőket vásárolhatunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.