A kérdés aktuálisabb, mint valaha. A DICE legutóbbi olyan játéka, ami nem Battlefield volt, 2008-ban jelent meg, és a Mirror's Edge-nek azóta is várjuk a folytatását.
Viszont a Battlefield-központúság még ezzel együtt is akkor vált igazán feltűnővé, mikor kiderült, hogy a Battlfield 3 tavalyi premierének dacára jövőre már érkezik a sorozat számozott negyedik része. Tiszta sor: egy jól menő brand mellé olyan kockázatot vállalni, amit egy új cím jelent, merész húzás.
Mikor az OXM magazin erről faggatta az EA Games alelnökét, Patrick Soderlundot, az úriember elmondta: a DICE nem Battlefield-gyár, és ez a kiadó számára is "nagyon fontos", hiszen a Svédországban dolgozó 300 ember egy csapásra elhagyná a fedélzetet, ha meghallaná, hogy a pályafutása hátralévő részében Battlefield-játékokat kell fejlesztenie.
Éppen ezért a DICE más projekteken is dolgozik, erre kifejezetten szükség van, ha a jövőben ütőképes Battfieldeket akarunk látni. A változatosság gyönyörködtet, szokták mondani. Soderlund szerint a Dead Space-t készítő Visceral Games esetében is hasonló a helyzet.
Update! Ben Cousins, az EA Easy stúdiójának néhai vezetője a hírekre reagálva azt írta a Twitterén: a svéd fejlesztői szcénában köztudott, hogy a Mirror's Edge 2 is fejlesztés alatt áll. Örülünk, bár talán ez nem akkora újdonság.
Soderlund was asked if it was hard to justify risks such as Mirror's Edge while Battlefield continues to set tills alight. He replied:
“Well it depends, right? Maybe it is and maybe it isn't. It's also important for us - the DICE guys are roughly 300 people in the Stockholm studio; not all of them are working on Battlefield things, and that's intentional, because we don't want to become a Battlefield factory.
"The minute we start saying 'you're going to make a Battlefield game for the rest of your life', they're going to go some place else. So for them to make great Battlefield games there need to be other things for them to do as well. That's why we have people who move around quite a bit. And then obviously we have a boatload of people that just want to make Battlefield because they love it.”
Solderlund added: “Same thing with the team in San Francisco that are making Dead Space. It's a stunning team and they're passionate about what they do, and they love making Dead Space. Then the answer's 'well, then make Dead Space'. Then we have to figure out how to sell it and make it successful."
Nem tudom eldönteni, hogy teljesen az agyukra ment a hideg, vagy csak Minket néznek hülyének?
Meme mode OFF
Komolyra fordítva a szót: 10 év alatt több, mint 10 BF játék és mindösszesen 3 más cím (forrás: http://dice.se/games ), kérdezem Én Tőletek, Mi akkor a DICE, ha nem BF GYÁR?! Ne röhögtessenek már, mert mindjárt sírva fakadok, elég béna marketing ez.....Ahogy Hofi mondta: Akárhogy fényezed, a szaga ugyanaz.....
Ideje lenne megnézni mit tudnak a Srácok, ha nem egy Militarista Shooter-t kell csinálni, lehet meglepődnénk (a Mirror's Edge 2 most nem ér, lássunk valami teljesen újat:) )
A Dice szerencsétlen meg mossa kezeit, nem ők tehetnek erről hanem az EA: ők is 2 évi váltásba fogják nyomni a BF / MoH párost mint a konkurencia a két CoD-ot.
Lehet mégsem hazudtak, Mirrors Edge 2, On The Way :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.