A konzolokon jóvá kell hagyatni minden egyes frissítést a gyártó minőségellenőreivel, ráadásul fizetni is kell érte - Simon Vikland, az Overkill Software munkatársa szerint a kisebb fejlesztőcégek számára ez a rendszer rendkívül kényelmetlen.
Viszont mindez megváltozhat, Vikland ugyanis azt a pletykát hallotta, hogy a next-gen konzolokon a fejlesztők már maguk tehetik elérhetővé a játékaik javításait, ami szerinte remek lenne.
"Meglepett, hogy mennyi mindent akartunk még csinálni, mikor befejeztük a játékot, mert PC-n mindezt ingyen megcsinálhatjuk - csak fel kell tenni a javításokat. Viszont a konzolokon ez egy csomó pénzbe kerül, ami nem szerencsés..." Vikland elmondta, hogy szerinte érthető a konzolgyártók aggodalma, nyilván le akarják tesztelni a frissítéseket, hogy nem omoljon miatta össze a rendszer, de ő mégis inkább a most pletykált módszert preferálja.
Az utóbbi időben előtérbe kerültek a független fejlesztők, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a Sony már eleve úgy promózza a PlayStation 4-et, mint ami a kis fejlesztőcsapatok álomplatformja lesz. Ebbe a gondolatmenetbe tökéletesen beleillene az is, ha nem fárasztaná őket mindenféle jóváhagyási procedúrával.
OFF
Amúgy sztori: szerintem én öreg vagyok, vagy nemtudom. Munkahelyen terminálkodok eleget, többet is mint szeretnék, otthon csak arra vágyom, hogy bekapcsoljam a dobozt és játsszak/filmezzek ájulásig. Ma reggel gondoltam megdugom a kocsit diagnosztikai kábellel, kértem hozzá kölcsön egy notebook-ot. Majdnem elpattant a halántékomban az ér amikor második alkalommal dobott értelmezhetetlen hibaüzenetet a program vagy az usb driver miatt. Persze végül sikerült, de elmúltak már azok az idők, amikor élveztem ha driverekkel szarakodtam meg keresgéltem az ilyesmire a megoldást. Csak működjön ...
lenne szépen terminál jellegű pc. mellé tablet/notik/okostelók meg egyebek.
a konzol-pc hibridekre meg menne minden játék. ugyanúgy mehetne rá tovább az ipar, videókártyák, perifériák, stb.
meg lenne szabva, hogy adott játékhoz milyen vga kell meg milyen proci. az alatt nem is lenne érdemes megvenni a játékot. gyakorlatilag egy barebone-t vennél, amibe rakhatsz ami tetszik. a generációváltás meg mehetne mondjuk 5-6 évente szépen.
persze az azért nem működne, mert miért is lenne egységes platform, ha a 3-4 platformból sokkat többet is el lehet adni? hát igen, megint csak a pénz
Én meg úgy, hogy semmi más nem változik (a konzol koncepció nagyonis jó és marad célhardver) csak most a kis kiadók és fejlesztőcsapatok ugye recesszióban a csőd szélén állnak - na meg hosszú sorokban a Microsoft, Nintendo és Sony (in alphabetic order) irodájának ajtaja előtt. Most enyhülni fog az ő kiadási költségük, cserébe elképzelhető (mondom csak elképzelhető!) hogy a Live/Online Quality Assurance nem lesz annyira biztosíték a zavartalan játékélményre és az eddigi teszemazt 97%-ban hibátlan és fagyásmentes rendszer most 90-92% -osra fog esni és több inkompatibilitás, fagyás lesz. Csak dobálózok a számokkal persze, de dióhéjban ilyesmi lehet. Ingyen semmi sincs, a tesztelők is abból élnek!
Semmi sem válik PC -vé, csak könnyebb lesz az x86 alapok miatt dolgozni a Microsoft és Sony (in alphabetic order) gépekre, ami tudod kiknek lesz még jó hír, na kinek?? A PC only tulajoknak! Szóval a cinizmus helyett szerintem inkább üdvözöld a konzolgyártók döntését, mert könnyen lehet, hogy több jó multiplatform játékot fogsz tudni vásárolni ... ugye.
"... és beköszönt a béke és az igazságosság időszaka az univerzumban." (Palpatine 25:17)
Tegyük fel, hogy egy olyan hiba van, hogy nem akar egy ajto mondjuk egy pärbeszéd utän kinyilni
Elba..täk a jätékot. Ennyi! PC-re mondanäk a konfig miatt! Ok, kijön a patch. De konzolon? Figyelmetlenség és sza..k bele fejlesztöi magatartäs, illetve a kiado sürgetett idiotizmusa miatt van. Ha meg elkerülhetetlen a javitäs konzolon, akkor az a minimum, hogy az ärcsökkentést elvégzi.
A QA részleg munkadíját is a fejlesztőnek kell megfizetnie.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.