A jobbfajta lopakodós játékok velejárója az a lehetőség, hogy egyetlen ölés nélkül végigjátszható legyen az adott produktum. S mivel a Thief főszereplője, Garrett inkább a javak eltulajdonítására rendezkedett be, így nem is egy gyilkológép, két-három őr már el tudja fenekelni. Nicolas Cantin, az Eidos Montreal blogbejegyzésében kifejtette, hogy nem kell vért ontanunk ahhoz, hogy teljesítsük a Thief által kiszabott feladatokat.
Ravaszul sunnyogva elkerülhetjük a konfrontációt, ám legyünk tisztában azzal, hogy bizony vért fogunk izzadni a pacifista végigjátszás során. A célt több módon is megközelíthetjük, eszközeink elegendőek lesznek ahhoz, hogy feltűnésmentesen haladjunk előre. Persze nem kerülhetjük el az ellenfelekkel való közvetlen találkozást, de a bunkósbottal rövid időre kiüthetjük a szerencsétleneket. Ugye, ismerős a szituáció?
A Thief 2014-ben jelenik meg PC-re és next-gen konzolokra.
Mert néha azért "jó" hátulról leszúrni azt a fránya ellent! : )
#7: Még nincs késő az első részhez sem. Én pl decemberben nyomtam végig újra a teljes trilógiát. Win 7-en is elmegy csak kell hozzá egy-két cucc.
Én nekem úgyse jön össze, a Dish.-ben is mindig kiírta a végén, hogy valahogy csak megöltem 1 őrt, és fogalmam sincs, hogy mert mindig csak kábítottam őket :D
Ha jól emlékszem, akkor az egész küldetési időre eszméletvesztést lehetett okozni nekik. De azt se bánnám, ha az új részben egy idő után észhez jönnének. Akkor legalább lenne egy kis motiváció a sietségre. Viszont ez nem feltétlen szükséges csak hangosan gondolkodok.
Az előző részekben voltak olyan küldetések legnehezebb fokozaton, amelyek megkövetelték az "ölésmentes" játékot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.