A Thief bejelentése óta tudjuk: hogy Garrett fókusz-képességével a program felhívja a figyelmet a közelben heverő érdekes dolgokra, használható tárgyakra és a továbbjutáshoz szükséges jelekre, jelentősen megkönnyítve ezzel a játékosok dolgát. Az opció nem új keletű: gondoljunk csak a legutóbbi Tomb Raiderre és a Hitman Absolutionre.
A játék rendezője, Nicolas Cantin az Eidos Montreal blogján kifejtette, hogy megadják a lehetőséget a régi rajongóknak arra, hogy figyelmen kívül hagyják a fókusz-képességet, hiszen ilyen iránymutatás a régi részekben nem volt, s pont emiatt volt nehéz és varázslatos.
Magyarul: Garrett alapvető képességeire támaszkodva is végignyomhatjuk a Thiefet, bár így a kihívás is érezhetően nőni fog. Egyébként a fókuszt nem használhatjuk korlátlanul: erőforráshoz kötött, s nekünk kell mérlegelnünk, hogy mikor vetjük be. Ha győzedelmeskedünk a harcban, feltörünk egy zárat, növelhetjük hősünk fókusz-értékét. Ez a képesség tehát egy olyan eszköz, ami segítheti a játékost, de azért nem támaszkodhatsz rá a végtelenségig.
A Thief 2014-ben jelenik meg PC-re és next-gen konzolokra.
Bár így ránézésre az is lesz.
Az meg, hogy ki lehet majd iktatni ezt a funkciót,( ha igaz ) szerintem jó dolog, még akkor is, ha nem kötelező akkor sem megnyomni a gombot, ha aktív.
Mert vannak olyan "gyenge" emberek, mint én is, akik akaratlanul is használják az ilyen könnyítéseket, ha valahol elakadnak.
Így meg azért nehéz! : )
Gondold végig; azt írtam, hogy a másik két játékban sem volt kötelező, ahogy a Thief-ben sem lesz, éppen ezért nem értem az erre való figyelemfelkeltést. S már hogy a fenében ne lenne érv? A régi játékosok megnyugtatását célozták ezzel a nyilatkozattal.
AD1: Opció, azaz lehetőség. Benne volt a mondatban hogy nem "röghöz" kötött.
AD2: Senki nem érvelt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.