Egy varsói játékkiállításon nemrégiben a Grand Theft Auto V is bemutatkozott. Habár a kiválasztottakat titoktartásra kötelezték, az egyikük nem bírt magával és a Redditen posztolta a tapasztalatait, amiket nem sokkal azután törtölt is. Még szerencse, hogy az új részletek nem vesztek el teljesen.
A HUD némileg átalakult. A kör alakú minitérképet egy 3D-s, négyzet alakú megoldásra cserélték. Az alábbi mockup-kép segít elképzelni:
Az erőszak ábrázolása nagyjából egy szinten lesz a GTA IV-gyel, láthatóak lesznek a golyó ütötte nyomok. Arra a kérdésre, hogy mi a legnagyobb különbség a negyedik és az ötödik rész között, a felhasználó a színgazdagságot jelölte meg. Való igaz, a GTA IV szürkés képi világával szemben az új rész élettel telibb. Határozottan jobban néz ki a játék, de azért nem üti meg a trailerekben szereplő szintet., bár bőven hozza a Red Dead Redemption minőségét.
A fegyverválasztó körmenü hasonló lesz a Max Payne 3 és a RDR megoldásához - az idő egy ki időre lelassul közben. A lövöldözés az Euphoria-fizikával igencsak szórakoztató, bár nem lesz benne semmi különleges. Az ellenségekkel - megszokott módon - csak több golyóval végezhetünk.
A framerate gördülékeny, nem akadt meg, stabilan tartotta a 30 fps-t. A demó egy fejlesztői PS3-on futott. A szivárogtató elmondása szerint a víz a legszebb része lesz a játéknak, halrajok menekülnek a játékos elől, a tengeralatti élővilágnak fejlett M.I.-je lesz.
Ez viszont hatalmasat fog ütni! Rockstar visszafelé nem fog lépni, már a IV is király lett volna más környezetben... De ez, fúúú! Jöjjön mááár! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.