A Microsoft új adatközpontot állít fel Des Moinesben, a beruházás 700 millió dollárba kerül. A létesítmény szolgálja ki a cég cloud-szolgáltatásának egyre nagyobb keresletét, valamint az Xbox Live folyamatosan növekvő szerverparkját.
A GamesIndustry International értesülései szerint a beruházás részeként a Microsoft közel egymilliárd dollárt költ el a régióban. A vállalat fejese, Christian Belady elmondta, hogy elsősorban a felhő-alapú szolgáltatások kiszolgálásáért felel a létesítmény. Mint ismert, az Xbox One új távlatokat nyit a cloud terén, ehhez pedig megfelelő háttér szükséges. Az Egyesült Államok lefedettsége szinte már borítékolható, kérdés, hogy az európai régióban is terveznek-e hasonló beruházást.
A Microsoft korábbi nyilatkozata szerint a next-gen konzol novemberi premierjére 300 ezer szerver szolgálná ki az Xbox Live-ot.
Az elmúlt napokban számos helyen feltűnt egy bizonyos november huszonhetedikei megjelenési dátum, de a redmoniak cáfolták a híreszteléseket.
Köszönjük, DON GONDOCS!
Dolgozik egyszerre több millio gépen és azt mondod segíti az összes gépnek a hardver teljesítményét
kiváncsi leszek
Kb mintha ezt mondanád: "Juuuj, gyerekek ez nagyon durvulásos, a microsoft a felhővel annyi pacit tesz pluszban a gyönyörű Xbox One alá, hogy hiába sokkal gyorsabb és erősebb a PS4, összefoshatja magát az új Xboxtól! Aki ezt nem látja át, az egy hülye!"
Ennyire sötét tényleg nem lehet valaki...
1. Tény, hogy a PS4 sokkal erőssebb, ajánlom a prohardveres cikket... link: http://prohardver.hu/teszt/pc_konzol_avagy_uj_generacios_jatszma/uj_konzolok_felepitese.html
2. Rohadt erős felhőt... Hol élsz te... Megveszel egy dobozos Forza 5-öt vagy akár a Live-ről megveszed digitálisan. Szerinted mennyi mindent számol majd a felhő ott? Szvsz nem sokat. Sőőőt, jóformán semmit.
3. Elismerem, hogy a felhőé a jövő, de az, amikor majd hozzák azt a szintet, mindenféle lag meg satöbbi nélkül, amit a kész, fizikai hardverek hoznak, nos az nagyon soká van.
4. Mi van, ha offilne játszik az ember. Nesze neked felhő.... :D
5. A PS4-nél is van ám felhő, csak legalább a PS4 nem kicsit erősebb alapból is, és oké, hogy ez még nem látszik, de majd pár év múlva nem győztök csodálkozni azon, hogy a PS4-en miért annyira szép meg jó minden... (És nem, nem kell jönni azzal, hogy az erősebb PS3-as Celles cucc is melléfogás volt, mert tudom, de attól még tény, hogy most mindkét gép hasonló felépítésű lesz, így a különsbségek sokkal hamarabb és jobban kijöhetnek....
Úgy fényezed itt eza Couldos valamit, mintha már próbáltad volna, tapasztaltad volna, hogy "húúúbeszartok, ez nem hogy kompenzálja, hanem ezzel még be is van előzve a PS4 hardveresen..." De nem, benyeled a @x& marketingdumát, hogy így meg úgy could, meg besegít, meg apám$đ. Istenem, segíts....
finomabban a szavakkal héj :) james
A kommentednek azért lett volna jobb helye ha kicsit körülnézel.:-)
Már kíváncsian várom mit fognak kihozni a cloud computing-ből a következő generációban. Szerintem sokkal életképesebb koncepció mint a cloud gaming.
Minden késleltetés érzékeny dolog a konzolon számítódik ki, míg az olyan késleltetésre nem érzékeny számítások, mint mondjuk a statikus tárgyak árnyékai mind a szerverekre hárulnak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.