Az Eidos Montreal a hivatalos blogján jelentette be, hogy kivágták a QTE-jeleneteket az új Thiefből. A stúdió munkatársa, Valérie Bourdeau szerint amúgy sem volt belőlük túl sok, az egyórás E3-as demóban például csak egy ilyennel lehet összefutni, azonban így is világossá vált, hogy a rajongóknak és a sajtónak sem tetszenek.
A fejlesztőcsapat emellett beszélt egy keveset a Hardcore módról, ami egy olyan nehézségi szint a játékban, ahol te állíthatsz be magadnak mindenféle nehezítést. Bekapcsolható például, hogy halál esetén teljesen véget érjen a játék, amihez hozzá lehet azt is csapni, hogy akkor is meghalj, ha észrevesznek az ellenfelek... Ezeken kívül letiltható a Focus és minden vele kapcsolatos képesség, illetve kikapcsolhatók a kezelőfelület egyes elemei is.
Ja, és úszás sem lesz. A Thief jövő februárban jelenik meg PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra.
A képernyőn elkezd villogni a jelzés hogy nyomd meg ezt a gombot vagy azt a gombot, és ha nem teszed meg időben akkor felsültél.
Mindig is hianyoltam ezt az opciót egy olyan jatékbe ahol volt ilyen fokozat. de csak a poen kedvéért. beleölni 20-30 órát és lehet nekiugrani megint :D az szep
Mármint a hardcore mód, és a kikapcsolható dolgok jók, de óránként 1 QTE még nem a világ vége.
Örülök, hogy itt nem lesz ilyen. :)
Viszont az úszás azért maradhatott volna, az reális lenne, hogy belepottyan a vízbe, vagy onnan sunnyog elő.
Főleg, ha lesz benne "sok" víz is esetleg.
( gondolom máskülönben nincs sok értelme, hogy nem tudunk úszni..... )
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.