Aki nem emlékezne: a 2006-ban megjelent Battlefield 2142-ben volt egy Titan nevű játékmód, amiben az volt a cél, hogy a csapatok földre vigyék ellenfelük csatahajóját.
A játékfajta úgy csavart egyet a hagyományos Battlefield-formulán, hogy a pályán szétszórt kontrollpontok valójában rakétasilók voltak, ezek elfoglalásával lehetett lőni a rivális hajóra, aminek először a védelmi rendszerét kellett leépíteni, majd utána lehetett közvetlenül is támadni - akár úgy is, hogy felrepültünk a hajóra, és belülről kezdtünk közvetlen rombolásba.
Nos, jó hír, hogy - az egyébként Commander módot is támogató - Titan visszatér a Battlefield 4-ben, igaz, Carrier Assault néven, ami azt is sejteti, hogy nem űrhajókra kell majd támadnunk. (Meg ugye a Battlefield 4-ben ez amúgy is elég meredek lenne.) A régi-új játékfajta a március végén érkező Naval Strike DLC-ben tér vissza, a pályacsomag elsősorban a vízi csatákra koncentrál.
Na szóval 4 igen izmos szerver van, amik még azután is telítve fognak futni, hogy az apokalipszis 4 lovasa porig rombolta a Földet.
Szóval ahhoz képest, hogy általánosba jár már a gyerek elég jól bírja.
A Titán mód az egyik legjobb dolog, ami a sorozattal történhetett, ezért voltam kicsit érthetetlen, mikor kaptunk egy ilyen se füle se farka BF3-ma. Gyakorlatilag több évnyi innovációt kivettek a sorozatból és kiadtak játékként, hol ott nem volt több egy egyszerű fókusztesztnél (értsd.: kell-e a népnek a BF széria, ha a MedalofHonor nem bírja a CoD ellen).
Kár, hogy DLC-ként kell ezeknek a fícsőröknek visszatérniük, de legalább jönnek. A technológia adott, ahhoz hogy megcsinálják azokat az epikus dolgokat, amiket anno a technológia korlátozott.
Szóval szemünk rajta.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.