Érdekes interjút készített a Kotaku Tim Schaferrel, a LucasArts-legendával és a Double Fine Productions atyaúristenével. Schafer ebben többek között arról is mesél, milyen változásokat hoztak a Kickstarter és hasonló közösségfinanszírozási módszerek a stúdió életébe, na, és hogy mennyire jól jött nekik, hogy több címüket is saját maguk, külső cég nélkül adhatták ki.
A Double Fine az utóbbi hónapokban ádáz harcot folytatott azért, hogy visszaszerezze a régebbi játékai jogait, ennek többek között az az előnye, hogy a csapat újra kiadhatja ezeket, csak éppen jóval korszerűbb és jövedelmezőbb keretek között: például a Steamen, külső kiadó nélkül. A Psychonauts annak idején például megbukott a kasszáknál, az utóbbi két évben viszont több pénzt termelt, mint eddig bármikor.
Schafer hozzátette persze, hogy ez a nyereség egy nagy kiadónak meg se kottyanna, a Double Fine méretéhez képest viszont tökéletesen passzol, és arra kiváló, hogy vissza lehessen forgatni a még készülő játékok fejlesztésébe.
Schafer egyébként továbbra sem adta fel, hogy visszaszerezze a klasszikus LucasArts-játékok jogait. Ugye a Grim Fandango vagy a Full Throttle például a LucasArts bezárása után végleg a Disney fiókjába került, és úgy néz ki, a cég nem is akarja elővenni őket a jövőben - de sajnos eladni sem.
Amúgy ha van időd gyere sűrűbben, Te radikális! xd
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.