A High Moon Studios is Call of Duty-n dolgozik?

  • Írta: fojesz
  • 2014. március 13.
  • Pletyka
Link másolása
A találgatások szerint a High Moon Studios fejleszti az idei Call of Duty-játék PlayStation 3-as és Xbox 360-as változatát. Erre több jel is utal, egyebek mellett néhány álláshirdetés...

Újabb pletykák ütötték fel a fejüket az idei Call of Duty-epizód kapcsán: az már ugye biztos, hogy az idei felvonást a Sledgehammer készíti, azonban a találgatások szerint a High Moon Studios fejlesztheti a játék PS3-as és Xbox 360-as változatát.

Erre több jel is utal, és ezek főleg álláshirdetések. Az egyik szerint például a High Moon "egy nagyobb kaliberű FPS-en dolgozik PS3-ra és Xbox 360-ra", míg egy másikban az olvasható, hogy előny, ha a leendő munkatárs tapasztalt a Call of Duty-játékokban is használt pályatervező, a Radiant Engine használatában.

A "nagyobb kaliber" kapcsán csak a Call of Duty-ra tudok gondolni, és a platformlista alapján is csak az új rész portja jöhet szóba. A High Moon eddig főleg adaptációkat készített, több Transformers-játéka is volt, és a tavalyi Deadpoolt is ők készítették, valószínűtlen, hogy az Activision valami hatalmas feladattal bízta volna meg őket. Ráadásul a csapatnál nemrég leépítések voltak, ami azt sejteti, hogy a srácokat mezei portolásra álltak át - az új Transformers-t sem ők csinálják.

Az idei Call of Duty egyébként állítólag egy újabb Modern Warfare lesz.

16.
16.
RedDerswan
A cod a 4. Rész óta halott. Tényleg csak másolat az utánavalók minimális változásokkal hogy a sok elvakult fanboy ne vegye észre a lehúzást. Komolyan, számomra a második része a legjobb, még most is tolom néha, egyszerűen minden hibájával együtt szeretem. De az újak...pfff
15.
15.
Ghost26Dave
Sztem pedig a Treyarch az a játékfejlesztő cég ami apait anyait belead ebbe a kibaszott játékba.
14.
14.
Ghost26Dave
#8Cod 4-nél kezdődött a lemaradá.Bravo ennél nagyobb hülyeséget nem is mondhattál volna.
Ui:Sztem
13.
13.
BrendOoN
Oké. Az Assassin's Creed-en pedig a Ubisoft Montreal, Annency, Sofia, Milan, Toronto, Szingapúr, Bukarest, Quebec, Montpeiller és Kiev is dolgozik. :) Szerintem természetes, hogy a kiadók a legnagyobb bevételű játékukra próbálják fektetni a hangsúlyt.
12.
12.
stufika
#11: szerinted annyi felesleges komment után nem törölték?:D
9.
9.
Ooorky
#7: Most tényleg leálltál Kemurival "vitatkozni"?
8.
8.
lesik20
#7: Várjá várjá várjá. Anno a COD 2 és a COD 4 (meg az MW2) rohadt szépnek számitott. Az COD 4-nél kezdödött a lemaradás, azután szinte 0 fejlödött a széira, de legalább az MW2 még valami újitást okozott. De utána. Ugyanaz a rókabőr újra meg újra
7.
7.
Dark_Temptation
#5: csak szép legyen? ez a játék sosem volt szép. bűn ronda grafika és sajnos itt is a battlefieldet kell felhoznom, a 4 50x szebb mint ez a szenny és a cod alap grafikán alig akart elindulni a bf4 pedig mediumon full hd-n van 40-120 fps-em. na akkor mivan itt most? + a cod 2 gb-nál nem eszik több ramot, még is 6 gb kellett neki a patch előtt. ez a szégyen. tökmind1 hogy mennyi fejlesztő dolgozik rajta a játék úgy marad szar ahogy. aki meg még most se vette észre, hogy az egész sorozat a cod4 óta copy, paste az vessen magára, és pénzelje még birka módjára az activisont. Ha nem voltak képesek új motort írni akkor most sem fognak. a jól bevált recept alapján etetik az embereket a minőségtelen szarral és ez kell mindenkinek.. szép...
6.
6.
jonyjok33r1991
#5: meg rohadt jó sztorija mint eddig :D
5.
5.
Cristiano
engem nem érdekel ki csinálja csak szép legyen :
3.
3.
mestermagyar
#1: A szánalmas az, hogy ennyi kiadó sem tud változatosságot vinni a sorozatba... Nem flamewar, de a battlefieldnek számoljuk csak meg milyen részei voltak? Egy 2.vh-s 1942, egy vietnámos vietnam, egy jövőben játszódó 2142, egy hidegháborús, nem COD-copy singleplayert is tartalmazó bad company és bad company 2, egy vietnam kieg hozzá amolyan felújításként tekinthető jobb grafikával, egy free to play/(pay for free) heroes, és egy bf play4free. Nomeg a 2-3-4. rész, ezek talán azért jobban hasonlítanak egymásra, de mind rengeteget is fejlődtek egymáshoz képest.

A COD-nak meg mw óta a world at war kivételével minden résznél egy és ugyanazon sémára épül. Itt az időben ugrálást nem is lehet annyira látni, csak max multiban jobb gépfegyóval lőnek egymásra ugyanakkora sebzéssel, és az arti helyett műhold-lézert lehet hívni. Meg kéne tanulniuk kitörni ebből az ördögi körből. Ha idén feljavított engine-vel érkezik, akkor ki se adják.
2.
2.
lesik20
Ja és bocs az Off-ért de külön üdvözlöm Kemurit köreinkben.
1.
1.
lesik20
Szinte hihetetlen hogy eddig nem kevesebb mint 10(Infinity Ward Treyarch Sledgehammer Games Raven Software Gray Matter Interactive Pi Studios, Spark Unlimited, Amaze Entertainment, Rebellion Developments, Ideaworks Game Studio) fejlesztő csapat dolgozott a COD-okon. Ezek közül 5 szabályosan fő fejlesztő volt.

Most nem a Codok akarom szidni, de az már rohad szánalmas amikor a kiadó szinte minden erőforrását egy játékra forditja. Én nem azárt várom a COD (mi)széria végét mert a játékok szarok. Hanem lássam ahogy az Activision jó tökbe rugja magát
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...