A Microsoft január végén jelentette be, hogy megvette az Epic Gamestől a Gears of War-sorozatot: a játék folytatásai mostantól a redmondiak Black Tusk stúdiójánál készülnek az egykori Gears-producer, Rod Fergusson felügyelete alatt.
Tim Sweeney, az Epic Games fejese a Polygonnak magyarázta el, hogy miért adták át a szériát: "Ez azon ritka pillanatok egyike volt, amikor az Epic és a Microsoft is azt az üzleti döntést hozhatta meg, ami a rajongói számára a legkedvezőbb. Sokkal jobb, hogy a Microsoft Gears-játékokat készíthet, minthogy a cím a fiókban csücsüljön az Epicnél."
"Ritka, hogy egy sorozat így tud gazdát cserélni. A legtöbb cég a koronaékszereként kezeli ezeket, de az Epic praktikusan nézte a dolgot: mi nem akartunk több Gears of Wart csinálni, miközben beláttuk, hogy a világ még többet akar belőle. Bármennyire is szeressük a játékot, mi már egy új irányba tartunk."
Sweeney szerint az Epic a jövőben az online kompetitív és kooperatív játékok felé mozogna (lásd a Fortnite esetét), ebbe pedig nem illik bele az egyébként erősen kampánycentrikus Gears of War. Szerinte ha a jövőben újra elővették volna a Gears-szériát, legalább tíz évet akkor is pihen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.