Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Watch Dogs PC-s verziója lesz a legszebb mind közül. A Ubisoft Montreal szorosan együttműködött az NVIDIA-val a fejlesztés során, Chicago lélegzetelállítóan fest.
A fejlesztés során a Ubisoft Montreal csapat szorosan együttműködött az NVIDIA mérnökeivel annak érdekében, hogy "egy élénk és lélegzetelállító Chicagót" alkossanak meg a Watch Dogs PC-s verziójában. GeForce kártyákon különféle hangzatos fícsöröknek örülhetünk, de igazából csak mozgásban mutatkozik meg a lehengerlő látvány.
A játék május 27-én jelenik meg. Köszönjük, ArrowCross!
Neked viszont 1000% hogy menni fog és nem kell a gépigény miatt aggódnod.
Mondjuk főleg az zavar, hogy annó a PS4 keynote-on többek közt pont a Watch Dogs-zal csorgattatták a nyálunkat, mondván, hogy az egyik legdurvább Next Gen cím lesz, ezek után mondjuk az én hibám, hogy egyből azt gondoltam, hogy PS4-en és Xbox One-on lesz a legszebb a játék.
Nofene, a játék értékéből semmit nem fog levonni a kissé csúnyábbacska grafika, biztos, hogy még az előző generációs konzolokon is durván fog azért kinézni, nem hogy az újakon. Meg hát azért a Steam-es gépigényeket nézve majd' dupla annyit fizethettem volna azért az erőműért, amin kimaxolva tolhatnám, mint egy PS4-ért, szóval szerintem ez még így is egész jó kompromisszum.
Természetesen fogok XO-t is venni mert olyan isten még nem volt, hogy én kihagyjak egy Halo játékot. :) Meg persze később jöhet a PS4-is, az exclusive-ok miatt, de eddig még egyet sem jelentettek be ami érdekelne.
Ezeket csak azért mondom, hogy tudd, hogy idővel büszke tagja leszek a barátlistádnak, csak az még odébb van. Amíg az engem érdeklő játékok kijönnek PC-re is, addig halasztom a konzol vásárlást.
#15: Mert akinek PC-je van az nem játszhat konzolon... Én majd játszok a Halo-val, Fable-lel, Last of Us-szal, Uncahrted-del...stb-vel, és eközben legjobb minőségben élvezem a crossplatform játékokat PC-n. Na erre varrjál gombot, kretén.
#22: Ha tényleg csak 5 fűszálról lenne szó, simán igazat adnék neked. De ha megnézed ezt és a nemrég kiadott PS4 gameplayt, akkor látni fogod a különbséget. A polygonszám magasabb (ez főleg az arcokon látszik), a textúrák felbontása nagyobb (ezt szinte mindenhol látni, de a legszembetűnőbb a főhős kabátjának a varratainál), az árnyékok között ég és föld a különbség. A fényeffektek szebbek és a főhős kabátjának és a fáknak a mozgása is összetettebb.
Remélem One-on is mutat valamit mert különben előrendelés vissza a feladónak... :-)
#11: Ha jól emlékszem akkor Radeonból egy 7970-es kell neki az ultra-hoz. Remélem ez igaz, mert véletlenül pont egy ilyennel rendelkezem, és direkt azért veszem PC-re, mert amit next-gen konzolra mutattak belőle grafika terén, az nevetséges.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.