Lenyűgöző Unreal Engine 4.0 bemutató

  • Írta: Arell
  • 2014. augusztus 22.
  • Videó
Link másolása
A poligonok száma nem minden, ha élethűségre törekszünk. Az új Unreal Engine 4.0 ezt jól bizonyítja azokban a videódemonstrációkban, melyeket egy művész készített a motor megvilágítási képességeiről.

Egy francia, kísérletező szellemű Unreal Engine 4.0-felhasználó, koola készített néhány videót, melyben azt mutatja be, hogy az új motor milyen fénykezelési lehetőségekkel rendelkezik. A teljes életszerűség elérésének lehetőségét lassan érdemes lesz komolyan venni. Hát még ha belegondolunk hogy nézne ez ki egy Oculus Rifttel a fejünkön.

23.
23.
Stranger
#19: A növények levelein átmegy a fény, a talaj nem csak egy sík textúra, hanem érdes felület, a modellek, a megvilágítás és árnyékok részletesek. De a vegetáció még arra is reagál ahogy hozzáérsz és nem csak random megrezdül mint más játékban. Nyilván egy szeméttelepből nem lehet annyit kihozni (főleg ezzel a motorral), de attól ez még fantasztikus egy 7 éves motortól, kár belekötni.
22.
22.
Extol
Azok akik játékmotorokat fejlesztenek tuti valami földönkívüliek
21.
21.
Mikeee
Egész jó. De az utolsóban a faágak még kicsit úgy mozognak, mintha fémből lennének. Nem hajlong még olyan valósághűen. Kíváncsi leszek az UE4 mennyire lesz sikeres, mert az UE3 óta a nagy stúdiók a saját motorjukat használják inkább, mert azt jobban ismerik és bele tudnak mélyebben nyúlni.
20.
20.
Necreon
Elképesztő. Ha a fák levelei / ágai nem lennének ennyire összefüggő, lemezes felépítésűek, megkockáztatom nem tudnám megkülönböztetni a valóságtól.
19.
19.
selejtes
#11: Ez megint csak a környezet miatt olyan hú de szép, ha ugyanezzel a motorral felépítenek egy szeméttelepet arra is azt mondanád, hogy best graphic mod ever seen ?
18.
18.
Ecneb
#6: Unity engine alá azért nem adnék, viszont remekül látszik, hogy életedben nem modelleztél, textúráztál vagy rendereltél. Próbáld ki, tapasztalatból mondom, hogy egyik sem nehéz, venni kell a fáradtságot, hogy megtanuljon az ember pár alapvető lépést, utána már a fantáziád szab határt.

A motorhoz még annyit, hogy hiába lesz 'übertutiszép' a grafika, ha a játék fos, azon az sem segít :/
17.
17.
mestermagyar
#16: Azoknak a címeknek megengedi a sony/mikró hogy jobb grafikájuk legyen, mert sok pénzt költenek el a sonynál/mikrónál. Így hangzik korrekten.

Szerintem létezik az átlag fejlesztői pakk közepes költségű gammákra. Létezik egy az AAA multiplatformos játékok számára, aminél megengedik a jobb grafikát, nehogy lejárassák a konzolt. Létezik egy az exluzívok számára, ahol bármennyi erőt kituszkolhatnak. És legvégül létezik a fejlesztői pakk, amiért lefizetik a két céget, hogy kit tudják használni a konzolt tudását. Valahogy így működik.
16.
16.
dzsiádzsó
Nextgen jelen helyzetben azért helyén kell kezelni.
1: Anno volt egy ps2 (meg némi xbox) és erre jöttek X360 (elsőként) Gyakorlatilag dvd felbontást, némely játék még kisebb felbontásba futott, felváltotta a HD, ez hatlmas urgrás volt. A Ps2 kijövetelekor és nem sokkal után is, csupán egy közepes (akkori) pc erejének felelt meg. X360 megelőzte a korát, többmagos gép volt (még pc-n várni kellett ilyesmire akkoriban), messze felette volt az átlag gépeknek, csúcs kategóriát képviseltek. A mostani gépek jó indulattal tartoznak oda, sőt semmi forradalmit nem tudnak, pár év és egy közepes pc-nél is alig tudnak majd többet. Összegezve nincs komolyabb előrelépés a ma kapható komolyabb teljesítményű pc-khez képest, illetve az előd is komolyabb erőt képviselt, mint anno ps2 időszakában.
2. Egy új trend bontakozik ki, ahol sok pénzt lehet szedni online közösségi funkciókból, látható, hogy fejlesztési pénzek jelentős része erre és nem a hardverre megy el, ahogyan megjelentek az indi játékok, valamint a mozgásérzékelős szarságok is, ezek mind-mind a hardver rovására mennek.
3. Kevés AAA+ játék, sok a licenszelt motor, nem biztos megéri fordítva ülni a lovon, azaz egy GTA vagy Skyrim miatt a többi fejlesztő (akik többen is vannak) rovására készíteni a konzolt, ezek a játékok úgy is szebbek lesznek, több pénzt ölnek bele, míg kisebb fejlesztők élvezhetik az konzol új funkcióit, meg amúgy se tudnának komolyabb játékot készíteni.
Ez persze az én véleményem, de azért remélem van aki hasonlóképp vélekedik
14.
14.
Chrysh
#12: Segítsetek már, mert én nem értem ezt a next-gen megváltást! Akárkit megkérdezek, hogy mit ért next-gen alatt, csak a látványról, meg az fps-orgiáról regél, de az előbbi generációváltásoknál is csak a látvány volt az egyetlen fontos kritérium, vagy mással is megörvendeztették a konzoltulajdonosokat? Vagy tényleg csak legyen szép a játék, és a egyén elvárásainak a 90%-a már teljesül is?

Flamewarról, szó nincs, csak azért hoztam fel, mert elkezdtem 20004-től kezdve keresgélni olyan játékokat, amik felett elsiklott a figyelmem (PC-re) és rátaláltam olyan gyöngyszemekre, mint a Kane and Lynch, Total Overdose, Alice: Madness Returns, Prey, Stranglehold, és bár ezek a játékok már akkor se feltétlen voltak olyan szépek, mégis a többi szempontnak eleget téve leszögeztek ezek a programok.

Szóval a lényeg, hogy szerintem a látványnak nem kell elsődleges szempontnak lennie a többi feltétel mellett, inkább csak egy eszköznek, amelynek a felhasználásával, sokkal szerethetőbbé, és eladhatóbbá lehet tenni valamit
12.
12.
DON GONDOCS
#9: Engem a grafika annyira nem érdekel, persze azért legyen a szemnek kellemes. De énmár az új konzolok megjelenésekor is valami kisebb csodára számítottam. Ehez képest elég kiábrándító, tudom hogy még nagyon az elején vagyunk az új konzolgenerációnak, demégis, igértek fűt-fát, hatalmas bejárható területeket töltés nélkül, dinamikusan változó környezetet. időjárás szimulációt, 3ds támogatást.De mikor, majd 2015-16, mind1is nemez a lényeg. Azért sok jó játék jelenik meg idén is.
11.
11.
Stranger
Hát elvárt lenne már egy ilyen grafikai ugrás. Ez egy 3 éves videó egy 7 éves motorral:
https://www.youtube.com/watch?v=PivoSi2VvqA
9.
9.
dzsiádzsó
#2: Húha te kicsit elszaladtál tesó :D
Ilyen szintű lesz, nem is olyan sokára! Egyébként ez techdemó, tehát nem azt mutatja, hogy néz ki majd minőségben egy játék, inkább mire képes egy játékban a grafikai motor. Környezetünkre nincs akkora hatással a játékipar, számítógépek (ha jó helyre kerülnek) szinte teljesen újrahasznosulnak, sajnos olyannyira, hogy még pl az Afrikában kiöntött számítástechnikai szemét jelentős részét a szegények újrahasznosítják, más kérdés a műanyag részeket elégetik.
Visszakanyarodva egyre kevesebb áramfelvétellel, egyre környezet barátabb módon gyártott termékek ezek. HDD igénye nem eget rengető, egy Skyrim HD textúrákkal is 10 GB alatt marad, nincs is semmi gond :)
8.
8.
drat576
Ez nagyon durva. *shitting bricks*
7.
7.
Rakottkrumpli
#3: Várjuk a videókat...
http://tinyurl.com/ossma7j
6.
6.
randall13
#3: Tehát az elméleted szerint egy quake engine-nel is meg lehet valósítani mindezt. Ahham. Minden nap tanul valami újat az ember.
5.
5.
RayErizo
Én először nem értettem a cikket, mivel nem láttam mást csak élő felvételeket...aztán rájöttem..
3.
3.
Ecneb
HD textúrák és megfelelő shadere-k, ennyi kell csak és akár unity engine-ben is el lehet érni ugyanezt a hatást!
2.
2.
DON GONDOCS
Csak vajon mikor lesz ilyen szintű látvánnyal megvalósított játék és milyen áron, mekkora hdd igénnyel, vajon mennyire lesszünk hatással a környezetünkre?
1.
1.
Az első és a negyedik nagyon szép. A többi sem rossz, de a fákon van még mit dolgozni szerintem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...