A 1992-ben megjelent és belső nézetet használó fantasy szerepjáték, az Ultima Underworld óriási hatással volt a játékiparra, olyan címeket inspirált később, mint a The Elder Scrolls, a Thief, a Deus Ex vagy a BioShock. Ennek a játéknak készítene most szellemi örököst a cím néhai dizájnere, Paul Neurath az OtherSide Entertainmenttel az oldalán, mármint akkor, ha sikeres lesz az anyag Kickstarter-kampánya.
Jogi okokból az Ultima szó ugyan nem szerepel az Underworld Ascendant címében, de ezen kívül a készítők minden téren igyekeznek megidézni az eredeti játékot: egy olyan szerepjátékos élményt szeretnének letenni az asztalra, ahol szabad kezet kapsz a hősöd fejlesztésében, az előtted álló kihívások megoldásában, és ahol egymással rivalizáló frakciók kereszttűzében kell felfedezned a játék világát és megismerned a történetét.
A Kickstarter-gyűjtés keretein belül 600 ezer dollárt kalapoznának össze a srácok, és eddig nagyon jól állnak: 27 nap van hátra a kampányból, de már összejött 269 ezer dollárjuk. Így jó eséllyel néhány stretch goalt is sikerül abszolválni, 1,2 millió dollárért például kooperatív mód is kerülhet a PC-s játékba.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.