A Unseen64 belső forrásokra hivatkozva írja, hogy a nemrégiben törölt szerepjáték ugyan a modern világban játszódott volna, de a fantasy elemek sem hiányoztak belőle - igaz, ezt már a tavalyi GC-s bemutatóból is leszűrhettük.
A BioWare free-to-play gyermeke PC-re készült, de mikrotranzakciók keretében valódi pénzt is beleölhettünk volna, kizárólag kozmetikai elemekre. Valódi ruhamárkák virtuális változatai is szerepeltek a játékban. Karakterünk testreszabása során igazi szabadságunk lett volna, akár a transznemű hősöket is indíthattunk.
A Shadow Realmsben nyolc karakterosztály képviselte magát, mindegyik egyedi képességfával rendelkezett. Az emberek szabadon választhattak fegyvereket, de csak a mágia egy speciális formájára hagyatkozhattak. A BioWare egy időben single kampányt is tervezett, de rájött arra, hogy egy multira kihegyezett címben ez másodlagos, így lemondtak róla.
A játékot még az 4v1-re kihegyezett Evolve és más kooperatív címek bejelentése előtt leplezték volna le, de ez nem jött össze, s ilyen konkurencia mellett nem csoda, hogy feledésbe merült.
A hivatalos álláspont szerint a srácoknak több másik projekten is dolgozniuk kell, emiatt tették félre a címet, ám a szóbeszéd szerint a belső tesztelés során eléggé vegyes visszajelzéseket kapott a játék. Mindazonáltal a Shadow Realmset nem kell temetni, hiszen egy másik informátor szerint visszaküldték a tervezőasztalra, hogy majd 2017-ben, immár multiplatform és kampánymóddal felvértezett játékként térjen vissza - free-to-play modell nélkül, Origin-támogatással.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.