Az interjú elején ismét elhangzik, hogyha a játékban szorult helyzetbe kerülünk, akkor se tudunk majd fegyvert felvenni és lőni, Faith ugyanis nem egy gyilkos, mindössze egy, a rendszer elleni lázadó. Odeldahl el is árulja, hogy a céljuk az volt, hogy egy olyan belső nézetes akciót alkossanak, ahol a hangsúly mindvégig a parkour-elemeken és a harcon legyen, a cél pedig, hogy ezek hatásos kombinálásával iktassuk ki az ellenfeleket.
Ahhoz, hogy minden eddiginél folyamatosabb és látványosabb legyen Faith mozgása, rengeteg vadonatúj animációt készített a DICE. Ehhez igazították a játék hatalmas világát is, amiben bármivel interakcióba léphetünk, és természetesen ezúttal is kapunk majd segítséget, mégpedig a különböző színek formájában. A játék helyszínéül szolgáló Glass városa ugyan nyílt világú lesz, de az egyes helyszínek csak idővel, a történet előrehaladtával nyílnak majd meg.
Szó esik a történetről is, amiről ugye már egy ideje tudjuk, hogy Faith eredetét helyezi a középpontba, mégis lesznek majd ismerős elemek az előző részből.
Odeldahl az interjú során megerősítette, hogy a játékban nem lesz kooperatív mód, ellenben lesz benne multiplayer, de részletekbe nem igazán bocsátkozott. Érdekesség még, hogy lesz egy fejlődési rendszer a játékban, így képességeinket folyamatosan fejleszthetjük, arra viszont nem lesz lehetőség, hogy beszerezzünk spéci cuccokat, mondjuk olyan cipőt, amivel nagyobbat tudunk ugrani.
A Mirror's Edge: Catalyst a jövő év elején, február 26-án jelenik meg, PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.