A Tale of Tales eddig számos érdekes és művészi alkotást tett le az asztalra. A The Graveyard, a The Path és a Sunset után a független kétfős belga csapat bezárja a kapuit. Pontosabban nem fejleszt többé játékot.
A stúdió szóvivője egy szívszorító blogbejegyzésben adta a rajongók tudtára, hogy a legutóbbi játékukból mindössze 4 ezer példány fogyott, ami nagyon kevés (s ebbe már kickstarteres adományozóknak kiküldött példányok is beletartoznak). Ez még arra sem elég, hogy a fejlesztés nullszaldós legyen. Ebből pedig az következik, hogy a csapatnak nincs elég pénze arra, hogy fenntartsa magát, ráadásul kölcsönöket vettek fel, amiket nem tudnak törleszteni.
Öröm az ürömben, hogy a Tale of Tales tagjai továbbra is különféle művészeti projekteken dolgoznak, annak ellenére, hogy nem fognak többet játékok fejleszteni.
"Most már szabadok vagyunk. Nem kell elfogadnunk mások tanácsát. Tévedtünk. S mindenki tévedett a Sunsettel kapcsolatban" - fogalmazott az egyik fejlesztő.
A csapat mindent megtett annak érdekében, hogy a Sunset a legjobb legyen. A kreativitás tüze még mindig ég a szívükben, de nem gondolnak többé a videojátékokra.
Ha továbbra is szeretnék támogatni Auriea Harvey és Michaël Samyn munkásságát, itt és itt megteheted.
"-Á hagyd, úgy sem értenék..."
Sajnos az a játék amivel nem szórakoztató játszani az elbukik. Nyilván van marketing meg hype ami számít az eladásoknál de rossz játékot az sem fog eladni. Divat fikázni az AC-t a Far cry-t meg a többi népszerű játékot de azok tényleg szórakoztatnak. De ott a Crash Candy Saga. Brutális siker ingyenes játék. Sok fejlesztő elfelejti hogy nem magának fejleszt játékot hanem másoknak. Aki pedig azon fanyalog hogy nem elég művészi egy játék az sajnos kiöregedett a játékból.
Lehet itt fitogtatni hogy művészet így meg úgy, de ennyiért már olyan indie játékokat kap az ember amelyek ugyanúgy tele vannak ötlettel és eredeti megoldásokkal. Csak emellett még meg is érek az áruk, ne adj isten élvezni is lehet őket.
Mellesleg a The Path volt a legjobb alkotásuk, azzal szép sikereket is értek el. Az, hogy aztán elkanyarodtak másfele egyszerűen rossz döntés volt.
Amúgy én is csináltam garázs játékfejlesztést és mindig megfogadtuk, hogy kölcsönt nem veszünk fel és ha lassabban megy akkor lassabban megy. Egy nem a látványra támaszkodó játéknak mindegy az idő.
Egyébként ha valami rohadt jó akkor reklám nélkül is sikeres. Lásd minecraft.
Eszembe juttatott egy szólást: "Disznók elé gyöngyöt..." :)
De!
Az ac sorozat, a call of dutyk esetleg a fart cry sorozat az agyradir marketing altal tukorsimara radirozott vasarlok miatt sikeres.
Szoval nem biztos, hogy feltetlenul a jatek vagy a keszitok a ludasok mert nem fogyot hanem, azert mert a modern vilag lakossaganak 99% agymosott retardalt hulye es megveszik 55x is akar ugyanazt a szart mert "uj" "fohos" meg uj shaderek vannak benne.
Csak ugy 5let szinten merult fel...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.