Habár egyedül is játszhatunk majd az új Battlefronttal, hagyományos kampány nem lesz a játékban, a DICE nem is szeretett volna ilyet, mondván, hogy a Battlefront-sorozat mindig is a multiplayerről szólt. Ehhez az is hozzátartozik - legalábbis a cég operatív igazgatója, Peter Moore szerint -, hogy a legtöbb embert nem is érdekelné a kampány.
Moore szerint "az adatok" azt mutatják, hogy a multiplayer-centrikus játékoknál csak nagyon kevés embert érdekel az egyjátékos rész, ezért nem is foglalkoztak vele. Hozzátette, a fejlesztés kezdetén, évekkel a megjelenés előtt kell az ilyen kérdések kapcsán döntést hozniuk, és ilyenkor mindig az aktuális számokra figyelnek - aztán persze változhat a helyzet.
Erre hozta fel példaként a Star Wars: The Old Republicot, amit akkor kezdtek el fejleszteni, mikor a havidíjas MMO-k éltek és virultak, és mire elkészültek vele, a free-to-play modell lett a zászlóvivő. Át is kellett alakítani a játékot.
https://www.facebook.com/groups/1492165401023158/
Szamomra itt tart a mai konzolozas. Ugyis befejezem mar es nem erdekel mibe mit nem tesznek.
De nem is emelnek ki korszakokat mikor volt jo. Mindig volt vmi. A fiatalabbak meg máshogy elik meg.
A bo2 treyarch. Egyszer megfogadtak a tanácsot es rafekudtek hosszabb sztorira.
De emlékszem mikor par eve 7-8oras sztori még fikaalap volt hogy "ez rövid".
Szted mi alapjan dontik el? Trofea rendszer,online adatkuldes,stb.
Cod sztorik is emiatt rovidek. Megvan nekik hogy hany százalék játszotta vegig egyaltalan kuldikre lebontva.
Nem kell ide BF féle 5órás, klisés fos. A Battlefront az első rész óta ,ultis játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.